Oletko herkkä nauramaan?

itse olen ja välillä jopa väärissä paikoisa, kuten tyttäreni rippijuhlasa, kun pappilla ei kertakaikkiaan ollut minkäänlaista laulu ääntä, piti lähteä kirkkomaalle nauramaan, kun pokka vain ei pidä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 20:00

Kärsin samasta ongelmasta itsekin: saan naurukohtauksia päivittäin ja kun sellainen tulee, sitä ei voi pysäyttää. Erityisen haitallista koulussa ja muissa epäsopivissa tilanteissa. Viime kesänä isotätini hautajaisissa oli hiirenhiljaista, kun eräs edessäni penkillä istuva vauva ryömi lattialle, istui penkin alle ja vähän ajan kuluttua hyppäsi ylös muistamatta penkkiä ollenkaan. Kuului ontto kumahdus ja vauvan hämmästynyt äännähdys - ja minun epätoivoinen naurunpidätysyritykseni. Kirkosta ulos kävellessäni olin tulipunainen ja nolona. Mutta sanonta "nauru pidentää ikää" lohduttaa ehkä vähän :)

Kysyjän kommentti

iloinen mieli ja laulava kieli ne ovat sitä positiivistä elämää, kiitoksia ja nauramisiin..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 18:50

Hassunhauskaa kun naurattaa, joo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 19:04

Minä olen kova nauramaan, minun nauruni on äänekästä,työpaikallakin aina tiedettiin missä päin taloa olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 19:13

Minä nauran sisälle päin. Jotkut asiat kutittavat kummasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 19:35

Nauran erittäin herkästi,toisinaan väärässä paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 19:41

Kyllähän se nauru pidentää ikää joku on sanonut, kyllä nauran jopa itselleni päivittäin ja toisten kivoille jutuille työpaikalla. Joskus kyllä naurattaa mukavasti täällä napsussa kun seurailee vastauksia.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 19:45

Todella herkästi tulee naurettua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:17

Kyllä olen ja yleensä vielä ihan väärässä paikkaa väärään aikaan:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:43

kyllä mut saa todella helposti nauramaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:52

Kun minua kutittaa kainaloon tai jos minun isä kutittaa polveen alkaa naurattaa. Usein sanon isälle että nyt en kyllä naura vaikka katon sinua. SItten kun isä on niin hauskan näkönen että on ihan pakko nauraa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 20:56

Nauran harvemmin, mutta sellaista sisäänpäin kääntynyttä naurua aika useinkin. Ihmisille kun sattuu hassuja tilanteita, ja naurattais, mutta ei uskalla, niin sitten sisäänpäin vaan. Helpottaa sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 21:20

KYLLÄ, varsinki kavereitten kanssa. Esim tänään nolasin itteni koulussa ja sille naurettii kaksin kerroin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 21:24

En, nauran vain kun naurattaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 09:05

Naureskelen aika paljon,joskus kun olin töissä pomo sanoi pitääkö kaikki asiat nauraa,sanoin takasin en kyllä viitsi töiden takia ruveta itkemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 00:26

Olen kova nauramaan ja sekös joitakin kismittää. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 19:28

Melko helposti nauran,ja sitä ei sa helpolla loppumaan! =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 19:44

tilannekomiikalle kyllä, muuten ehkä ei niin kovin herkästi irtoa