Mielestäsi paras syy elää?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 17:28

Koska elämä on suurimmaksi osaksi mukavaa ja kaunista. Jäisi paljosta paitsi, jos ei eläis.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 17:28

Elämä itse antaa syyn elää vaikka aina ei aurinko paista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 17:32

No kun en haluu kuolla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 17:41

No edelliseen kysymykseen viitaten tekisi mieli sanoa että makkaransyönti, mutta vain vähän vakavammin asiaan suhtautuen sanon: muutosvastarinta, kun kerran elän, en tahdo siihen asiantilaan mitään muutosta (ainakaan toistaiseksi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 17:41

Elämä itsessään, vastoinkäymiset ja onnenhetket.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 18:03

Huomisen paremman päivän odotus....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 18:11

et taida olla vanhus? kirjoita itsellesi kirje 10:n vuoden päähän, mikä mättää. 1. aurinko paistaa huomennakin, 2. mieti mistä haaveilet, jos nyt menee päin v....a, niin suuntaa sinne mikä kiinnostaa, 3. kysy kommenttia 10-20v. vanhemmilta tutuilta(toivottavasti kaikki ei ole maanviljelijöitä yms.) , 4. jos et tiedä mitä tehdä, niin yritä eksyä tahallaan, 5. ajattele mitä haluat, tee se äläkä välitä näistä tyhmistä kysymyksistä yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 18:21

Kävin tuossa takavuosina aikamoiset elämän ja kuoleman väliset kammppailut kävin, siitä kitän meidän terv.huoltoa. lääkäreitä ja lääketiedettä ,että nyt olen tässä nautimassa elämästä, johon sain mahdollisuuden, joten en suremalla elä ,..vaan joka päivästä nauttien..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 18:32

elämässä on montakin syytä elää!vaikka välillä tuntuis ettei jaksa eteenpäin ni pitää vaan ottaa itteään niskaskasta kiinni!ei saa luovuttaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 18:34

Matti Nykäsen sanoin : Elämä on ihmisen parasta aikaa !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 18:36

syntymä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 19:06

Minulle on annettu elämä lahjaksi ja tehtäväksi. Yritän elää sen mahdollisimman täydesti ja aidosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 19:17

Kannattaa elää viimeiseen päivään asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 19:47

Elämä itse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:23

Haluan vielä joskus kokea sen mitä olen koko elämäni odottanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 21:22

Ihmiseen on istutettu vahva elämänhalu. Ei sellaista 100 v joka ei lääkäriin konti kun sairastaa. Niin se vain on. Elämänhalu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 22:23

elämä hyvine ja huonoine puolineen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 09:08

Kyllä elämä on kivvaa niin kauan kun elää,muusta en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 13:15

Elämä itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 19:22

Valtava elämänhalu, uteliaisuus huomisesta ja kiitollisuus menneestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 15:27

Ei siihen tarvitse erityistä syytä olla(kun on pakko). :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 01:32

Elämä pitää elää itseään ja toisia ihmisiä varten. Ei elämässä ole mitään syytä tai sääntöä, miten se pitäisi elää. Ei pahemmin tarkoitusta. Elämää vain on. Kannattaa vain tehdä oma ja toisten olo mukavaksi ja antaa mennä. Syitä ei kannata etsimällä etsiä. Kunhan yrittää nauttia. Ei omasta elämisestä pitäisi stressiä ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 00:21

Elämä on mielenkiintoista. Jatkuvasti tapahtuu jotain. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 19:32

Kaikki läheiset ja olla kiitollinen kun on saanut elämän.