Ajankohtianen kysymys: menettekö Matka 2009-messuille?

Itse aion mennä lauantaina heti aamusta. Matkaa ei ole kovin pitkästi joten sinne vaan, tosin kauaa siellä ei jaksa olla jos kovakin ryysis.

Lisätty: 15.01.2009 - 14:40

Matka 2009 on aina ja vuosittain Helsingin Messukeskuksessa.

Lisätty: 15.01.2009 - 14:48

Kyllä ciby olisi kahviseuraksi vallan hvyin kelvannut... väkeä siellä on aina tungokseen asti joten ei kait toivotakaan että koko Suomen kansa sinne tiensä löytää.

Lisätty: 19.01.2009 - 08:05

Tuli käytyä lauantaina, ensimmäinen tunti oli kohtalaisen rauhallinen, löysin kaiken tarvitsemani infon...sen jälkeen tungos niin hirvittävä että oli "paettava" kahvilaan!

Avainsanat: matkamessut kiinnostus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 14:47

Ei millään pääse kun on noita töitä ja niiiin pitkä matka ajaa sinne.Jos asuisin lähempänä, menisin "juoksujalkaa" sinne.

Kysyjän kommentti

yritys hyvä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 14:37

Taitaa olla niin pitkä matka, että jätän väliin. Missä mahtavat olla, kun en ole täälläpäin nähnyt mainoksia enkä kuullut mitään koko messuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 14:46

Olin caravaanari messuilla turkkuses, no se ei nyt kattan kaikkii matkoi, mut sin helssinkkii en ny täl kerttaa tul!Ois kyl ollu kaffe paussi kiva kanssaa tehä, jos oisin kelvant seuraks?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 14:47

En kerkä menemään, mutta haluaisin kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 14:59

kutsu on käynny, enköhän jossain välissä piipahda, yleensä vähän liikaa tunkua tuossa tilaisuudessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 16:05

huomenna olis tarkoitus, todennäköisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 16:15

enn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 17:30

Nyt tulis niin pitkä matka, ettei tuu innostuttua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 18:41

en mene

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 19:58

kyllä, ilmaiset liputkin on kerta
tungos on vaan niin hirvee, mut ei auta kun kärsiä. Pakko saada matka varattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 00:16

En kertakaikkiaan päässyt. Harmittaa kauheasti. :(