Täs taas tyhmä kyssär, mut ku mietin,et nämä anonyymit kysyy ja vastaa, niin mitenkä heidän pisteet lasketaan?saako pistei?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 15:00

kyl se anononyymillä on pelkkää suunsoiton riemuu, ei pisteitä heru

Kysyjän kommentti

näinpä ja niinpä ..heh ..viisas sen san just niin..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 14:19

Vain rekisteröityneet käyttäjät saa pisteitä. Ei anonyymit. Paitsi se yksi anonyymi-nimellä rekisteröitynyt tyyppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 14:50

Ja kyllähän kysymyksiä voi kysyä anonyymisti, vaikka olisi rekisteröitynyt käyttäjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 15:40

Uskon jotta moni vastaa anonyymillä siksi,että on unohtanut kirjautua sisään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 09:13

Kysymyksen voi tehdä anonyymisti,siitä saa pisteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 14:01

EI anonyymit pisteitä saa,kysyin kerran vahingossa anonyyminä,kun en muistanut kirjaantua ,en saanut pistettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 00:16

Olen kysynyt kerran jotain anonyymisti kun olin vasta-alkaja napsussa. En nyt enää muista saiko siitä pisteen vai ei. :P