Oletko itse rauhallisuus ja hiljainen vai touho ja puhepata tai kaikki näit?

Itse olen touho aina tapahtuu ja puhelias papupata..mut on kyl sit hauskaakin useimiten..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 12:11

Olen täystuho ,kova juttelemaan ,vilkas ja kova nauramaan, mutta siinä samassa voi itkukin tulla,vitsailemisesta tykkään paljon.En ole pahantahtoinen mutta vanhemmiten olen tullut vähän ilkeäksi ,enkä enää kaikkea niele vaan livautan äkkiä takaisin, koskaan en ole ajatellut ensin mitä suustani päästän ,jälkikäteen ja pyytelen myös anteeksi etten sitä ihan niin tarkoittanut, mutta olen pärjäillyt hyvin näinkin.Ei kauhalla voi vaatia jos on vain lusikallinen.

Kysyjän kommentti

Olaankohan me jotain sukua? ja kisunainen just sillee..ja kiva kaikkii tettii on kuunnel tai lukea..kiitos...kyl saipi taas :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 11:55

Vaimo sanoo olet itse rauhallisuus,hyvä hermonen,sekä rento,tullut vähän hiljaseksi,vanhetessasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 11:57

Olen rauhallinen ja hiljainen, ja jopa ujo. Mutta erilaisia ihmisiä pitääkin olla. Sinunlaisesi touhot antavat väriä tähän harmahtavaan maailmaan. Ja me rauhalliset tasapainotamme, ettei mene ihan överiksi, eiks niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 12:35

Useimmiten viileä viilipytty. Uusia ihmisiä vierastan " livenä". Olen kova juttelemaan, mutta myös hiljainen tarkkailija. Pistän nenäni joka asiaan ja en taas pistä sellaisiin jotka minulle nimenomaan kuuluisi. Miehen kutsuu joskus "Ronski Riitaksi" mitä lie tarkoittaa??? ja lapset vetää pipot silmilleen autossa ja kaupassa ja millon missäkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 12:37

rauhallinen mut aika kova jutteleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 12:38

Rauhallinen tulee oltua, mutta hyvässä seurassa ei tuo kielikään kyllä paikallaan pysy!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 14:05

Olen kyllä puhekykyinen ja kautta elämän olen joutnut käyttämään puhuttua kieltä (myös kirjoitettua) joten puhun aina kun kantaani tarvitaan. Mutta en häiritse puheillani ympäristöä, en höpöttele turhuuksia vaikka naiset siihen usein syyllistyvätkin. Kun sitä oikeetakin asiaa on ihan tarpeeksi ja joudun puhumaan ihan riittävästi.
Papupadat ovat kyllä raivostuttavsia joskus, tyhjää puhetta liian paljon.
Olen rauhallinen sillä tapaa että harkitsen asiat ennenkuin ryhdyn toimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 14:22

Olen sitä mitä kulloinkin tarvitaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 14:58

Olen rauhallinen ja ujo. Ystävien seurassa kyllä hauska ja hulvaton:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 15:03

no niin rauhallinen ettei munssa ole edes kiva riidellä (väittävät, mutta yrittävät kuitenkin jatkuvasti)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 18:47

rauhallinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 21:54

rauhallinen touho.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 00:07

Samaistuin Maaritiin. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 19:35

Oon vähä kaikkee,välillä oon vauhtipäällä ja puheesta ei meinaa tulla loppua, toisaalta taas hiljanen ja rauhalline

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 19:32

tosi rauhallinen tapaus, vaipuu koomaan jos ei jatkuvasti härnää (vaimon arvio)