Poistatko napsun lähettämät sähköviestit,vai pidätkö ne tallella.

Minä poistan ne parikertaa viikossa.Muuten niitä olisi kilometrin mittanen sivu.

Avainsanat: vähän. paljon sähköpost

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.01.2009 - 18:49

tallessa ovat omassa pilttuussaan (tosin en ole edes miettinyt miksi)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 11:52

Onhan nuo toistaiseksi tallella, kun tallennustilaa on ruhtinaallisesti. Yrität selvästi sanoa, että paras vastaus on useimmiten sinun vastaus. Hyvä niin, kyllä sulla hyviä vastauksia on ollutkin. Eihän sieltä juurikaan muuta postia tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 11:54

Juu on kyl pakko , niitä tulee kyl niin paljo, jotta jotain tärkeää voi mennä ohitse,jos pitää txt napsun..Niin ja kerran päiväs pyrin tyhjeentään s.postin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 12:14

Kyllä poistan niitä olisi paljon, yhteen kysymykseenkin voi tulla 18 vastausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 12:50

kyllä mä ne aina poista ku ärsyttää ku ne kerääntyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 14:04

Kyllä ne kannattaa poistaa säilytä erikseen tulleet spciaaliviestit Napsulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 14:22

poistan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 14:36

mulla menee napsu viestit omaan kansioonsa ja kun tilaa on niin siellä ne on kaikki siistissä pinossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 15:00

Minulle ei tule esähköpostia napsulta, muuta kun jos on saavuttanut uuden tason ja nekin poistan heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 15:44

Minä en poista sähköposteistani muuta kun roskapostit.. Nekin menee erikseen omaan 'lokeroonsa' ja sielt mie sitten napsauttelen niit poies sitä mukaa kun niitä tuloo n. 2-6 viikossa..

Tosiaan eipä sieltä tule Napsulta muita säh.post.viestei. kun niitä paras vastaus viestejä, tai valitse paras vastaus.. Tai sitten se uudelle tasolle päässyt viesti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 18:51

aina poistan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 19:48

Minä siivoan kaiken turhaksi kokemani pois heti. Eli poistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:11

Niille on oma kansio, siellä ne on melkein kaikki tallessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 21:53

ei tarvitse poistaa, kun ei tule.asetukset olen laittanut siten. näen kaikki sitten omalla napsu profiili sivullani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 00:45

Yleensä poistan,mutta en kaikkia. Uusi vastaus niin luen sen tietysti enkä keräile niitä viestejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 00:06

Poistan siinä vaiheessa kun käyn Napsussa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 19:36

Joo poistan,muuten niitä kerääntyy liikaa