Lapsi halusi koulussa Vantaalla 4 kalapuikkoa ja paikalle soitettiin poliisit.Näetkö näissä tapahtumissa juurta aikaisempiin?

Onko koulu sellainen paikka kuin lapsílla tulisi olla? Vai onko rakenteet oikeasti metsässä? Tällaisista tapahtumstako se lumipalloefekti alkaa kasvaa plus välinpitämättömyys plus kiusaaminen, pään pensaaseen työntämisen lisäksi?

Avainsanat: kouluissako rakenteet kunnossa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 08:26

Kyllä se on kauhu paikka.Muistan kun olin koulussa jopa opettaja rohkasi,kiusaamiseen.Kun oppilas oli tunnilla vähän levoton,opettaja sanoi pistäkää tuo oppilas kuriin välitunnilla,voit arvata mikä mekkala alkoi välitunnilla, kun oli oikeen opettajan lupa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 02:32

syökää kalapuikkoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 08:38

Kyllä on älytön juttu. Eiköhän niistä kalapuikoista olisi selvinnyt ilman poliisiakin. Ja luulisi poliiseilla olevan tärkeämpiäkin tehtäviä kuin mennä kouluun selvittelemään, paljonko saa kalapuikkoja syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 08:59

Aikas outo juttu, luki niin jossain lehdessä? En vain jaksa uskoa, et virkavalta, jolla jo muutankin kiireempää, niin lähtis tuollaseen, jos nyt sit tottakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 09:51

Eteei olisi taas niin,jotta asiaan sisältyy muitakin ongelmia,odotetaan vielä lisäuutisia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 10:39

Parasta tosiaan odottaa lisätietoja ,mitä siellä on oikeasti tapahtunut.Kalapuikot on jo vaihtunut isoiksi kalan paloiksi,palaillaan asiaan myöhemmin,outo juttu kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 11:49

Ei kai poliisikaan niin tyhmä ole, että lähtee liian suuren ruoka-annoksen takia kouluun tutkimaan asiaa. Ehei, kyllä siinä jutussa nyt piilee jotain muuta. Mutta jos on totta sellaisenaan, niin sekä koululle että poliisille vakava varoitus tuollaisesta ylimenosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 23:48

Minusta 4 kalapuikkoa on aika pieni annos kasvavalle lapselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 20:31

Toi kalapuikko-juttu meni jo vähän yli,meidän koulussa opettajat taas sekaantuvat oppilaisin henkilökohtaisiin asioihin ja mun kaverillekkin soitettiin kotiin mitä se oli tehnyt viikonloppuna,ja se tapaus ei liittynyt kouluun mitenkään.