Tässäpä kysymys.Kommentoikaa. www.alaruokilamaa.fi/

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 22:14

Tämä lama johtuu maailman taloudesta,eikä siinnä suomalaisten kansallinen kulutus heilauta sinne eikä tänne. Jos nyt kuluttaa rahansa ja vuoden päästä on työtön ja avustusten maksukyky on loppu,niin mistä sitten otetaan rahat lainojen maksuun? Muistutan vakavasti siitä,että omaisuus menee sitten kuin tuhka tuuleen pankeille,ellei lainoja pysty hoitamaan.
Suosittelen nyt todella vakavasti ihmisiä säästämään rahansa tuleviin korko ja lyhennyseriin viimeistä piirtoa myöden.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 21:24

Kylä tämä taantuma, tuli puheilla,ja perään lähti yritykset, me emme ruoki lamaa, ostettu kaikkea kuin ennenkin,mutta vuoden päästä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 21:35

Ei ole paljoa kommentoitavaa. Kaikki jatkuu kohdallani samalla tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 21:47

Ei ainakaan toistaiseksi kommentoitavaa, elämä jatkuu kuten ennenkin. Toivottavasti kotimaiset palvelujen tarjoajat sekä tuotteiden valmistajat panostavat kotimaiseen laatuun ja palveluun, ehkäpä sitä kautta myös kotimaisuus saattaisi kasvaa ja mahdollinen taantuma taittua ?
Tänä päivänä sekä kotimainen palvelu että tuotanto ovat luvattoman huonoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 22:15

Ei ruokita vielä,vielä eletään niinkuin ennenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 22:40

Samanlaista elämää vietämme kuten ennenkin.Mistään emme ole tinkineet,kotomaista pyrimme ostamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 23:43

Tämän kaltaiset näyttävästi markkinoidut kampanjat pistävät minut yleensä aina miettimään 'mitähän tässä nyt oikeasti ajetaan takaa' ?

Tämän lamamekkaloinnin kanssa en ole ainakaan vielä alkanut skitsoilemaan, todennut vaan ettei omat tekoni (tai mahdollisuudet muuttaa toimintamalliani) tule vaikuttamaan siihen mitä tuleman pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 00:44

Olen Tuntemattoman kanssa samaa mieltä. Nyt on kysymys koko maailmaa koskevasta lamasta eikä Suomen sisäisestä jutusta.

Olemme vanha pariskunta ja meillä ei sen suurempia hankintoja ole. Mutta ne nuoret, jotka ovat hankkimassa uutta asuntoa tai mitä tahansa suurempaa ostosta, surettavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 08:42

Tuntemattoman kanssa samaamieltä.Tässä on aivan pakko ruokkia lamaa,lomautettnana ei voi mitään kuluja lisätä,vaan vähentää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:40

Vielä on työpaikka ja varmasti pysyykin. Kesällä voi olla lomautus edessaä. Säästettävä on. En kuitenkanan vähennä kulutusta, sillä olen aina säästänyt. Kulutun rahat sitten myöhemmin. Ehkä matkustan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 23:43

En ole elänyt ennenkään ruhtinaallisesti, joten tilanne tuskin muuttuu. Ainoa muutos minkä olen tehnyt hankinnoissani on ruokavalion muutos, enemmän kasviksia ja hedelmiä kuin ennen.