Minkälainen on scene- tyyli?

Avainsanat: scene

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 23:01

tässä jotain scene tyylistä, joka on minulle tuntematon.

-Mielestäni suomalaisten nuorten pitäisi pukeutua tuolla tavalla niin ei ainakaan kaduilla kävellessä olisi tylsää ^^ En kyllä itse välttämättä vaihdu sweet lolista scene queeniin.

Ja internet neuvvoo jos itse haluat olla scene queen niin:

- dated a guy in a band
- is in a band
- has their own clothing line
- does hair
- models
- does photography

Eli tämän kuvauksen Scene Queenista löysin (ehkä se vähän valaisee tätä aihetta):

"The more extensions you have the more friend requests you will get it seems. From a variety of one color to endless colors in their hair. Known for many different piercings such as snakebites, smileys, septum, monroes, clavicles, medusas, and labrettes. The older ones have tattoos that even look scene. All of their pictures look absolutely flawless. They have a unique way of taking pictures and saying, 'I'm Gorgeous and You are Not.'. Necklaces with their names on them seem to be quite popular. Scene Queens are known for having the best clothes, best hair, and the best way of saying you want to be me. They present role modeling for many, many other girls in the scene."

Lähteet:
www.enfantterrible.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 21:13

Scene on ainakin rikollisjärjestö joka luo elokuvia, ohjelmia, pelejä ja kaikkea mahdollista internettiin jakoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 23:57

Olen ihan liian vanha tietääkseni siitä oikeasti mitään, mutta surffailin tuossa jonkun verran ja olin ymmärtävinäni, että kyse on jonkinlaisesta maskuliinisesta vaihtoehdosta (korvikkeesta) emotyylille (jota on täällä selitelty jo aikaisemmin).

Rock musiikissa se ei ole oikein saanut arvostusta muuten paitsi fanittajien taholta, joita taas pidetään melko lapsellisina tapauksina. Scenelle ei povata pitkää valoisaa tulevaisuutta. Nimi ja idea on jotenkin johdettu CSI stä tai jostain vastaavasta.

Siis joka tapauksessa jotain josta en enää aio ottaa selvää (ja tuskinpa se minulle kuuluukaan)