MIksi miss-eillä ei saa olla lapsia?

miss suomi..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 20:51

Esim. Miss Suomen valintakriteerit, kilpailuun osallistujan tulee täyttää kaikki alla luetellut ehdot:
- hyvämaineinen Suomen kansalainen
- naimaton (eikä ole koskaan ole ollut avioliitossa)
- lapseton (eikä ole, eikä koskaan ole ollut lapsia)
- ei ole koskaan osallistunut alastonkuvauksiin tai -esiintymisiin, tms.
- ei käytä eikä ole koskaan käyttänyt huumeita
- on kruunajaispäivänä iältään 18-24 -vuotias nainen

Ja Miss tarkoittaa neitiä, joten sanoisin, et silloin ei saa olla lapsia missillä....

Lähteet:
www.misssuomi.fi/ - 3k

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 19:52

onko sellaanen sääntö? En tiiä..ehkä se ei ole enää missin mitoissa jos tekee kakaroota, maha roikkuu jne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:55

Onko noin suomes? Muistaaksen vai muistan ko taas väärin,et amerikas ois ollu joku äiti missi, no en tiär!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 20:05

Niin onko joku ehkä kieltänyt, en ole kyllä kuullut etteikö heillä saisi olla lapsia, eikös he ole ihan normaaleja naisia.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 20:11

Kait misseillä saa lapsia olla, eihän heidän tarvitse olla kuin miss, ei mrs., eli naimaton pitää olla, ei lapseton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 20:45

Ehkä siksi,kun missukan täytyy olla aina menossa johonkin edustus tehtävään,siinä saattas tulla lapsenhoito ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 14:35

Enpä tiedä sääntöjä mutta sen nyt älyän että alunpitäen oli nini että missin piti olla naimaton eli ei aviossa eikä myöskään lapsia. Jotenkin edellyetetään ns. hyvää mainetta.
Itseäni ei kyllä koko instituutio kiinnosta, kisat voisi jo sivistysmaasta lopettaa, ei ne ainakaan naissukupuolen mainetta/imagoa mitenkään kohenna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 15:53

Taitaa olla joku kieroutunut "neitsyt-illuusio"-juttu.Taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 18:43

ihanteita ja illuusiota niiltä ajoilta kun missikisojen säännöt kirjoitettiin (silloin ei hyväksytty naispappeuttakaan)