Luetko vessassa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 19:42

En viihdy siellä niin kauaa, että ehtisin lukemaan. Mahdollisimman nopeasti pois. Eihän se ole mikään olohuone.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 19:24

PuuCeessä kyllä, City-klosetissa en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:27

Luin ennen vessassa ja saunassakin. Mutta saunassa liimasidoksinen kirja hajosi ja uskoin mitä lehdet kirjoittivat. Vessassa istuminen liian kauan on epäterveellistä....pukamat, pukamat ... en lue enää vessassakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:29

Joo ei kannata lukea toiletissa jos haluaa välttää kiusalliset ja kivuliaat peräpukamat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:33

Akkaria lueskelen vessassa joskus ja ei miuta p pukamat vaivaa, kun en ihan mahottomii aikoja siel vietä.

Lähteet:
Pukamat kunnossa ainaskin toistaseksi, vaikkakin lehti joskus seuranain veesees on :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:34

En lue mutta teen ristisanatehtävää. Ristikkolehdellä on oma paikkansa pytyn vieressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:36

En lue vessassa,en viihdy siellä pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:36

en lue samoin pukamat...ennalta ehkäsyä, kun pikasesti käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:41

En lue vessassa,pukama pelko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:44

en, suoriudun sieltä yleensä niin nopeasti pois kun mahdollista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 20:08

En lue siellä, minun mielestä se ei ole lukusali ja kaikenlisäs saattaa olla joskus epämiellyttävä haju.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 21:53

Kaupungissa aamusel kyllä täytän jonkun rivin ristikkoo tai sudokuu, kas siin samal lähtee aivotkin toimimaan het aamutuimaan, möksän ulkohuussis sit voi (kun vatta ei toimi 'vieraas' paikas oudokseltaan niin hyvin), niin lukasta kaikki vitsit mikkä on seiniin siel postikortteihin präntätty, tai aku tai iltis, tai mitä nyt sattuu käteen osumaan/löytyyn... mut 'asumaan' en sinne kuiteskaan jää, ks. yllä olevat vinkit/ohjeet, heh...

Lähteet:
tunnen itseni kuningattereksi (vai oliks se ny kunkku) kun paikka mis saa olla iha issessei ja omie ajatusten kans, toinen tietty on sauna...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 00:24

Pukamapelkoo mulla ei ole, mutta terve kunnioitus sitä naissukuntaa kohtaan joka paheksuvasti alkaa mekkaloida veskin oven takana heti jos rupean sielä viihtymään, siis en lue, en yksinkertaisesti kerkiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 09:03

Meillä on talossa kolme vessaa ,joku aina vapaana.En kuitenkaan lue vessassa mitään suoriudun pois sieltä ja äkkiä.Johtuu varmaan siitä kun kasvoin maalla ulkovessassa oli kylmä talvella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:42

en kerkee lukemaan ku pitää jo housuja nostella ja käsiä pestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 23:16

En lue.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 20:28

Ei kuulu mun tapoihini