Mikä on kauhein ruoka jonka tiedätte?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 19:00

Ehdottomasti Kesäkeitto,Lämminä maitoa ja huono yhdistelmä kasviksia.Toinen ruoka mihin jäi lapsena kammo on silakkalaatikko,niiden ruotojen takia,ehkä se voisi nyt maistua erilaiselta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 19:02

kuoriutumaton lintu

Lähteet:
kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:02

Inhoan verilettuja,niitä ei näy meidän ruokapöydässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:05

ei näy meilläkään veriruokia ja hmm en niin pidä kaurapuurostakaan. Kauhein..no ne veriruuat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 19:08

Veriplätyt on kammottavia. En missään tilanteessa syö niitä, enkä ostereita ja etanoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:09

Kiinalaisista kokemuksistani löytyy melko melko hyviä ehdokkaita:

Ankanräpylät (etikka-inkivääri marinoidut) syöminen oli melkoinen ponnistus, rouskuivat vain hampaissa ja niitä oli vähän vaikea nieleskellä.

Mahalaukun palaset sen sijaan olivat liukkaita ja solahtivat nopeasti alas, eipä niitäkään tullut toista annosta tilattua (koskaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:16

Olen kyllä melko kaikki ruokainen, mutta jotain heinäsirkkoja ja muita liskoja en ihan sovinnolla suuhuni pistäisi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:16

No nyt tulikin hyvä kyssär! menikin jo ruoka halut valpperin lounas kokemuksest..yöx! Mut kaikki sisäelimet ja toi veri kans, onneks en kuulu mihinkään rituaali juttuihuin,niin eipä tota verta kaan tarvine juora..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:16

Pitsat/ muut ruoat jossa on jalapenoja tai salaatti jossa on oliiveja.. Kraavilohi se löllöys siin on yaiks..

Eli ei miulla niinkään mikään ruoka ole yök, vaan ruoka-aine ruoassa olevat lisukkeet.. Isot kardemummapalat pullassa, mantelirouhe pullassa, hedelmäkakku, kaikki missä on kookosta hyh ja pyh.. Silli, oikeestaan kaikki ei kypsennettyt kalat, se löllöys etoo sen pittee olla kypsää..

Grillimakkarat joissa on sattumia/ mitä lie kikkareita, eli Vilhelmi, Kabanossi jne..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:20

Kiitos, ei minulle sisäelimiä tai verta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:21

Eräs vastenmielisimmistä on ehdottomasti munakokkeli, jossa sillinpaloja joukossa. Kananmunat ja silli, toisessa muodossa nautittuina, kuuluvat kyllä suosikkeihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:22

Murmanskissa kerran tarjottiin jotain herkkusoppaa (nimi unohtunut) jossa oli ainakin turskan maksaa joka lillui jumalattomassa määrässä kaiken maailman rasvoja. Silloin ymmärsin mihin vodkaa tarvitaa (ja paljon).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:22

Varmasti ulkomailta löytyy aika epämiellyttäviä makuelämyksiä,mutta kotimaisiata ruokalajeista sanoisin että kauheaa ei ole.Pääasia on että on ruokaa.Makuasia koko kysymys, mutta maksalaatikkoa olen pyrkinyt välttelemmään. Eikä "tutkimusten" mukaa maksaa saisi syödä kovin paljon viikossa.En valitettavasti muista määrää mutta muistan että ruisleipäkin oli joskus epäterveellistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:40

Vielä ei ole sellaista löytynyt mikä on syötäväksi tehty jota ei olisi pystynyt syömään. On tosin sellaisia mitä en mielellään syö, vaikka asuin vuosia tampereella en silti oppinut koskaan pitämään paikallisesta herkusta, mustasta makkarasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 19:45

Hampurilaiset, ranskalaiset yms.pikaruokamössöt joita jotkut jopa sanoo ruuaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:47

Munuaiset, ja vatsalaukku paloista maitoon keitetty keitto oli siinä vähän porkkanaa ja perunaakin,oli pienen vuoristokylän special ruoka keski-Euroopassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 20:12

Onhan niitä paljonkin mutta tässä nyt yksi valkosipulilla maustettu savustettu lohi, en voi sietää.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 20:14

- Friteeratut kananvarpaat Pekingissä.

- Helmiryynivelli kotimaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 23:49

maksalaatikko, veriletut ja savolaisten mykyrokka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 09:16

Kyllä ne veri letut ovat hirveitä.Näin jonkun pätkän leffasta,tarjoiltiin täytettyjä hiiriä karvoineen.tämä oli ylikauheaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:30

en vois syödä madventures ohjelman ruokia..ja tääl kotimaan menuussa kammoksun raakaa kalaa, hauenpääryöppää, maksakastike (maksalaatikko ja maksamakkara on kyl nam)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 23:12

En syö mitään mikä saa oman ruokansa kuolleista, kuten äyriäiset, ravut, matikat ja nahkiaiset. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 19:05

kapakeitto... mieluummin otan selkääni kun syön kapakeittoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 20:00

Hmm,oon melko kaikkiruokanen. Pienenä inhosin koulun perunalaatikkoa,mut kyllä se nykyään menee. Kaalikääryleitä en mielelläni syö.