Oletteko harkinneet tv,lupamaksun maksamista uusintana, kun toi tuotos tv,säkin on pelkkää uusintaa? ärsyttäää..

Tämä katekoria ei kait ihan kuulu tähän ...kysymykseen..anteeksi tuo..

Avainsanat: tv uusinnat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 17:59

uusintamaksun maksan joka vuosi, näin olen tehnyt ainakin toistaiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 18:04

Ajattelin kokeilla jakaa sen uusitojen määrällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 18:08

Oliskin hyvä, jos kaikki maksais lupansa uusintana, tulis tv-lupahallinnolle vähän töitä, kun joutuisivat palauttelemaan niitä ihmisille. Heh, heh, se olisi hauskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 18:28

Luvan maksu perustuu nykyään ihan vapaaehtoisuuteen. Tarkastajaa ei tarvitse päästää sisään ilman poliiseja ja kotietsintälupaa.
Kotietsintälupaa ei poliisit saa kuin rikosepäilyyn,ja luvan maksamatta jättäminen ei ole rikos, vaan ainoastaan rike.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 18:33

onneks ei tarvi viel sellasii miettiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 18:37

kyllä sieltä tv tulee muutakin huonoa kuin nämä uusinnat. näitä kimmel show ja conan puhe show joissa ihmisiä vaan mollataan, kaikenlaiset naittamisohjelmat ja paljon muuta äklöö.Meillä on onneksi nuo satelliitti kanavat joissa saan surffailla järkevien ohjelmien parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:06

Onhan sekin käynyt mielessäni,nythän lupamaksu taas nousi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 23:07

myös suvi lindeen myönsi että luvan maksaminen on jokseenkn vapaehtoista, liittäköön sen valtion pudjettiin ,tuttavapiirissä maksaminen on jokseenkin harvinaist itse lopetan sen maksamisen nykyisen maksukauden päättyessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 09:20

Kyllä se tv maksu tulee joka vuosi uusintana, ei ole päässyt siitä eroon.Sitten kun osti ensimmäisen tv.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 14:54

Tv lupa on aika kallista nykyään...
lupa pitäis tehdä sellaiseksi et joka kanava mitä katsot, niin vain niistä maksaa...Eli mitä vähemmän kanavia katsoo nii sen edullisempi tietysti...niin vähän lopen joutaa tv:tä katsoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:17

en ole täydellinen minussakin on vikoja..esmes etten maksa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 19:10

Annoin ainoa digiboksin kaverille, joten seuraavan ostan kun Yle ja muut kanavat lähettävät ohjelmansa teräväpiirtona.

TV-sarjat katson mielummin muulla tavoin ;-) Tosin mun aika menee mielummin hyvän kirjan parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 21:46

Sampo-pankkihan tässä taannoin maksoi kaikki asiakkaittensa tv-maksut kahteen kertaan ja koko tv-maksuhallinto meni jumiin sen takia. :D