Onko Napsussa paljon Kotikatu tv-sarjan ystäviä.Itse kuulun niihin.Olen seurannut sitä alusta alkaen,eli 10vuotta.

Ei ole jäänyt montaa osaa katsomatta,en kyllä tykännyt,kun se Hannes siitä hävisi,eli olen siihen sarjaan koukussa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 14:53

Seurasin varmaan viiden ensimmäisen vuoden aikana kaikki jaksot. Sen jälkeen käsikirjoittajatiimiin tuli eräs erittäin surkea nainen ja hänen kädenjälkensä näkyy liian monessa jaksossa ja liikaa. En siis enää katsele kuin satunnaisesti ko sarjaa. On tosin mukava katsella hyviä näyttelijöitä, toisin kuin kolmoselta tulevassa sarjassa jossa kukaan ei osaa näytellä tippaakaan ja lavasteet ovat ala-arvoisia.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi miun kotikatu sarja kysymykseen valitsin vastauksesi parhaaksi.Hyvää päivänjatkoa sinulle toivoo kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 14:52

Muutaman kerran olen katsonut koko sarjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 14:55

en ainakaan minä;(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 14:59

tulee kyllä katsottua,on sitä katsottu paljon turhempiakin jaksoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 15:41

Kyllä katson ,ja aika paljon muitakin sarjoja, joten illat kyl menee tv,n paris ja samas Napsun..selates!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 15:45

Olisinko yhden jakson nähnyt joskus aikojen alussa. En tykännyt, enkä siis katso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 16:48

katson aina silloin kun telkkarista ei tule mitään kiinnostavaa ja kun satun muistamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 16:54

alussa katsoin tiiviistikkin, sitten se jäi vähäksi aikaa, mutta nyt taas katson joka viikko..jos en torstaisin muista niin viimeistään tulee uusinta sitten katsottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 18:39

en seuraa, mutta jos sattuu tulemaan sopivasti ku avaa töllön nii kivaa katottavaahan se on. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:04

Sillon kuin kyseinen sarja alkoi seurasin sitä tiiviistikkin, mutta kuuteen vuoteen en ole sitä juurikaan katsonut.. Silloin tällöin vilkasen mutta koko jaksoa en ole katsonut piiitkään aikaan.. En pysyis enää ees perässä, että esim. Kuka on kenenkin kanssa, siitäkin tullut semmoinen Kauniit ja Rohkeat kakkonen oikeen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 21:35

En ole katsonut kuin joskus pakosta. Äitini seurasi sitä sarjaa kuolemaansa asti. Viimeinen toivekin oli, että saisi nähdä Kotikadun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 21:04

Kyllä se pitää aina katsoa...