Miksi en pääse eläkkeelle, kun olen työkkärin mielestä liian vanha töihin?

Lisätty: 14.01.2009 - 15:31

Kiitti kaikille, mutta olen jokaisessa ehdotuksessa ns. väliinputoaja.

Avainsanat: vanha eläke työ

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 14:32

He elävät toivossa työllistääkseen sinut,jos joku tarviis vielä sinut.

Kysyjän kommentti

Toivolla vaan ei maha täyty, paitsi lapamadolla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 13:51

Niin miksi? Ne eivät anna varmaan ettei niiden tartteis maksaa:P Joku muu vastaa tähän kysymykseen kyllä paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 13:59

istu siellä työkkarin listalla 500 päivää luin eläke keskuksen tiedotteesta kun 500 päivää täysi ei tarvitse hakea eläkettä tulee automaatisesti. linkkiä en kerennyt liittää tähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 14:57

Yritä "eläkeputkeen".. saat ensin työttömyyskorv ja sitten se muuttuu eläkkeeksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 16:58

älä muutenkaan luota työkkäriin liikaa puhuvat vain palkkansa eteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 15:01

Niin, se on kyllä aika outoa tämä työkkärin homma välillä..
Sun pitäis johonkin saada vain töitä niin työkkärin ei tarvitse sulle mitää eläkettä maksaa..Se on tätä valtion säätämistä ja elämisen vaikeuttamista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 13:08

Riippuu siitä kuinka vanha olet, kuinka kauan olet ollut ilman työtä, mitä työtä olet tehnyt, koulutus ym. Tuohon ei osaa vastata tietämättä perusfaktoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 21:33

Älä sinä siitä välitä mitä työkkärissä sanotaan. Minullekin sanottiin, että työn tarjoaminen minulle on ajan haaskausta. Itse se pitää työtä hakea, jos jotain meinaa saada. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 22:57

katos ku yhel on mielipiteensä ja toisella sääntönsä, eikä ne välttämättä ole samalla järjellä pystytettyjä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 22:19

Työttömys-putkeen vaan,eihän muu auta...