Ärsyttääkö sana "oikeesti" ?? Kuulee enempi nuorten suusta.

Ja sitä vielä vedätetään oikeeeeesti............

Avainsanat: omin korvin kuultua.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 11:44

Oikeesti ei ärsytä mikään,ei edes jokapaikan että,olen perus rento tyyppi,ja melko pirullinen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 11:45

V alkuinen sana ärsyttää enemmän, jota kuulee sekä tyttöjen että poikien suuta koko ajan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 11:52

Minusta se on oikein sopiva sana venyttää ja kun vielä tehostaa sitä sanomalla "aikuisten oikeesti" niin kyllä niitä huonompiakin kuulee... ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 11:57

"niinq", "läppä" ja "helmee" ovat paljon ärsyttävempiä, oikeesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 11:58

Vähitelle tää puhekieli muuttuu vähemmän oikeaoppiseksi. Oikeesti sanotaan silleen, että puhheet mennee vinksin vonksin. Maailma muuttuu ja puheet sen mukana, niin myös puhetyyli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 12:01

Oikeesti ,ei ärsytä lapseni käyttävät sitä puhuessaan minulle, itse olen myös oppinut käyttämään sitä heidän kanssa puhuessa, on niitä rumempiakin sanoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 12:08

v'''u oikeesti daa ketä kiinnostaa...niiQ lol ja ihkuu....voiks tää olla näin helmee...tää on läppä homma...ja kelaa sitä et mutsis on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 12:12

Se kyllä ärsyttää, kun puhutaan suomea ja ruotsia sekasin. Kaikki kirosanat on poikkeuksetta suomeksi kuitenkin. Ja kirosanathan on vaan ns. välisanoja, joiden aikana aivot lyö tyhjää ja pitää miettiä mitä sanoo seuraavaksi. Että voin vaan kuvitella ajatuksen juoksua sellasella tyypillä, jonka joka toinen sana on v***u. Siellä synapsi hakee kaveria, mutkien kautta. Oikeesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 12:12

Hyvässä hapessa........ tääkin uutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 12:35

Siis niinku oikeesti ei se niiku ärsytä, niinku tietsä oikeesti. Se on oikeesti aika ihQu niinku sana kun siihen vielä lisää sen ''aikuisten oikeeeesti'' niinku tietsä.. Tai niinku joo emmä osaa selostaa oikeesti.. :D

Tosiaan se V sana on paljon pahempi, kun oikeesti sana. Aikuisten oikeesti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 12:39

Ei ärsytä. V...ttu sanan käyttö kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 12:41

jos sitä toistelee liian monta kertaa joka lauseessa..olkoon se sana sitten oikeesti tai v****u tai mikä tahansa muu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 13:31

Aika paljon on typeriä sanontoja joita moni toistaa huomaamattaan. Kirosanat nyt tietysti ensimmäisenä mutta myös "emmätiiä", vaikka ihan hyvin tietäisikin, on melko väsyttävä vastauksen aloitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 13:54

Ei se ärsytä kirosanat ja haukkumiset ärsyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 15:16

Ei lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 15:59

ei se oikeesti,mut se ja sen viljely joka toises sanas kyl ärsyttää ja yleensäkkin voima sanojen viljely, kyl ite pärrään ,kun olen oikkee vihane,se joteski kyl helpotaa, mut en silloin kiroile jos o lapsii ta vieraimpia ihmisiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 15:59

Joskus kyllä ärsyttää varsinkin toi aikuisten oikeesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 16:03

jees, joskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 18:41

Eii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 21:28

Ei ärsytä. Se tarkoittaa sitä, että joku on ihan oikeasti ja tosissaan jotain.
Yleensä kuulee sitä niiqu oikeesti.. Kyllä se niiq ärsyttää enemmän, oikeesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 08:57

Mikä tahansa sana ärsyttää jos sitä toistetaan jatkuvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 20:23

Ei oikeesti sanan niinkään,mut yks kaverini sanoo aina ku jotain sanoo "no älä" Se alkaa ärsyttään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 22:29

kaikki jankkaaminen ärsyttää ihan oikeesti