Onko suomesta tullut todella niin köyhä maa,ETTÄ pitää hätyydellä koulupoikaa.

Lehtissä luki ,ETTÄ poika otti yhden kalapuikon liikaa.Lopuksi jopa poliisi kutsuttiin paikalle.Silloin kun minä olin koulussa ,sai santsatakkin jos halusi.

Lisätty: 14.01.2009 - 11:21

Iltalehti,Iltasanomat.Helsingin Sanomat

Avainsanat: kalapuikko. halpa naurettavan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 21:23

Kuulin tuosta jutusta töissä enkä ollut uskoa korviani! Aivan naurettavaa käytöstä aikuisilta! Kyllähän lapsen pitää saada syödä, että jaksaa. Koulupäivät on pitkiä ja raskaita. Mitenkään ei mene jakeluun, että joku noin hurjasti hiiltyy yhdestä kalapuikosta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 11:13

Aika outo juttu, taisi olla ilmaislehdessä vai oliko ihan valtakunnallisessa aviisissa. Monenalaisia ongelmia koulussa on.... kait tup juttu on totta.

Lisätty: 14.01.2009 - 13:36

Siinä taisi köksähenkilökunnalla olla pinna tiukalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 11:32

köyhä on maa kun kalapuikosta tuloo tappelu, totta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 11:51

Ennen kuulumatonta. Eikö rakkaassa kotimaassamme ole ruokaa riittämiin? Pitää suositella lapsille muuttoa muualle, kun ruoka loppuu. Kamalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 13:40

Jos poika vaikka oli ylipainoinen ja haluttiin vain huolehtia hänen hyvinvoinnistaan? Suomessahan on melkoisesti liian lihavia koulupoikia (ja tyttöjä) nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 13:56

Hihiihihi hahahaha se on hassu juttu!!!!!! :D hihhihihihihihihi Kalapuikosta tulla nyt tappelu hhhiihihhihi! Sorry joo aika outoa kuulin sen itekki iskältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 14:59

Kyllä näin on,kouluemännät joutuvat tekemään tarkkoja laskelmia mihin saada rahat riittämään.kalapuikot ovat kappale tavaraa.Kyllä menee touhu hurjaksi,että poliisit pitää paikalle soittaa .HUH HUH.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 17:47

No jo, hämmästyneenä kuuntelin tällasta uutista. Oliko se, että kolme kalapuikkoa per lapsi??Sehän on liian vähän kasvaville. Minusta meni ihan överiksi se ko. juttu poliiseineen kaikkineen. Mihinkä ollaan menossa me ihmiset ja koko maailma. Pidetään huolta lapsista ja vanhuksista. Suuripalkkaisilta vois nipsaista hiukan vaikka kalapuikkorahaa!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 21:56

Hullu asia kokonaisuudessaan säästökuurista,mutta oletan että asia muuttui aivan toiseksi kun poliisia tarvittiin.Saattoipi tulla liian suuri erimielisyys.En voi kommentoida asiaa tarkemmin tietämättä:Luin kyllä ko. uutisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 12:45

toi onn ihan naurettavaa että tollanen hälinä yhestä kala puikosta!