miksi bemari on "hyvä"?eihän se ole kun bensa rosvo

Avainsanat: bemari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 15:00

ei se okka hyvä.. en huolis:)

Kysyjän kommentti

hienoa :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 09:40

On niitä myös Deasel malleja,onko ne deasel voroja.Hyvyydestä en tiedä muuta kuin ,ne ruostuu samalla tavalla kuin muutkin audot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 09:42

Bemarilla on sellainen status kuten mersulla ja muutamilla muilla merkeillä, meillä on sanonta kaikista vanhoista autoista tulee Opeleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 10:05

Bemari = öykkäri resina, merkonomi mersu, jne. rakkaan lapsen monia nimiä, kertookohan ne kaikki hyvästä maineesta, ainkin on herättäny naapurikatetutta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 10:09

vanhaa elokuvien tuomaa tunnetilaa varmasti uusi bemari hieno vehje,mutta armottoman kallis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 11:42

Kulkee ne muunkin merkkiset autot kuin bemari, joten kaikki ovat samanlaisia. Ja bensalla käyvät suurin osa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 12:11

Riippuu millainen mylly on laitettu keulalle, jos siellä hyrrää V8 niin sitä voi sanoa bensa rosvoksi, sillä soppaa menee runsaasti. Dieselit on kuluttavat vähemmin.On kyllä sellaisten öykköreitten auto, jotka ei muuten pärjää ,niin pitää olla bemari alla jos vaikka olis paremmassa asemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 15:03

Sanotaan vaikka ,että se on sen jatke.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 09:38

Ei se BMV mikään ihmeellinen auto ole.
Näyttää vain sille että niiden kuskit eivät noudata liikennesääntöjä ajaessaa miten sattuu vaarantaen liikennettä.
Itse en ostaisi/ottaisi bemaria.
Ja varaosat ovat niihin kuulemma tosi kalliita.
Juu ja bemarit eivät ole näöllisestikään ainakaan minun mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 22:29

Ite en bemaria ottais, kone rulaa, muuten ei miellytä silmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 21:21

Toyota on hyvä merkki. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.01.2009 - 18:34

Bemari ei ole Bemari, vaan DEMARI. Siinäpä jupeille nieleskelemistä.

Lähteet:
aatteet nurinpäin.