onko teillä fobioita?

Itselläni on ihan kauhea käärme kammo ja niitä kyllä tällä tontilla on keväästä-syksyyn..

Lisätty: 14.01.2009 - 09:39

Jopas unnohdinkin ,et nuo korkeat paikat ja ukkosilmat..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 07:22

--- suljetun paikan kammo ---
vanhempi veljeni telkesi minut maakellariin kun olin lapsi, varmaankin johtunee sieltä tämä fobia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 07:58

Itselläni on myös käärme kammo ja korkean paikan kammo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 08:22

Hammaslääkärifobia!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 08:25

Kyllä minä saappaat laitan jalkaan mennessäni sieneen tai marjaan, taidan varoa käärmeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 09:06

eipä ole moisia hienouksia misnulle suotu ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 09:12

Korkean paikan kammo,vaikka olen käynyt muunmuassa näsin neulassa,CN tornissa Torontossa,Sears tower,Chicago.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 09:16

eipä pelkoja ole , ehkä sellaista ylimääräistä varovaisuutta jossain tilanteissa, muttei varsinaisia fobioita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 11:16

Inhoan käärmeitä. Joinain kesinä niitä on ollut paljon siellä missä olen viettänyt kesän lomastani. Niistä saattaa nähdä jopa painajasiunta jos on joutunut silmäkkäin käärmeen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 11:35

Korkean paikan kammo on paha, ja käärmekammo seuraavaksi paha. Niiden kanssa on vaan elettävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 11:59

Kysy vain kuinka paljon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 12:31

dentofobia eli hammaslääkärikammo ja
verminofobia eli ötökkäkammo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 15:07

kammoan käärmeitä ja hämähäkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 17:57

Aikaisemmin oli käärmekammo josta pääsin Keniassa ottamalla 4metrisen Boan kaulaani. Se olikin ihanan lämmin ja kuiva ei ollenkaan niljakas niin kuin luulin. Jos pelkää jotain kannattaa mennä pelkoaan päin mikäli pystyy. Fobiat ei ole leikin asia tiedän sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 21:15

Kammoan korkeintaan haisevia juoppoja. En tiedä onko se mikään fobia.
Toinenkin asia on mitä en kestä; linnanmäen laitteita. Pää ei kertakaikkiaan kestä menossa mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 20:07

Pelkään hirveesti muurahaisia,vaikka ne on nii pieniä,mut en tiä mikä niis kauhisttutta,myös hämähäkkejä ja käärmeitä,ne on kammottavia. Sit pelkään ilmapalloja,isä pelotteli niillä aina kun olin pieni ja poksautteli niitä niin siittä on jääny fobia.