paras lasten suusta tullut " totuus"?

Tärkeintä meissä ovat varpaat. Niillä ohjataan.- tero 5vee

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 20:26

"Äiti, sun henki haisee ihan persevillalle"... Poika 4vee...

Kysyjän kommentti

hajosin :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 20:30

"sun pitäis mennä ton kanssa naimisiin!" (osoittaa nuorta poikaa joka jostain syystä lähtee toiseen suuntaan) - pirje 4 v

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 20:40

Tyttäreni poka kertoi kaverilleen, että meille tulee vauva ,nyt se on äitin masussa ja kaveri lisäsi siihen "voihan se vauva olla päässäkin" pojat3v. ja eiköhän se vauva jotenkis päässäkin ,vai miten se ol.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 20:52

Katsoi äitiään ja sanoi,että kyllä sä oot tonnikeiju

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 20:53

kun olin päänsäryssä ja hain lääkekaapista särkylääkkeen, lapsni kysyi, " mitä sää otit" ? vastasin jotta " päänsärkylääkkeen. Hän kulki mun perässäni ja tuijotti ja tuijotti ja sit kysyi, että " koska sun pää alkaa särkymään?"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 21:22

puhetta yskänlääkkeistä ja sillon joku yläasteikänen serkku toteaa että "isä juotti mulle lapsena aina koskenkorvaa ku olin kipee"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 21:31

Poikani pienenä sanoi vaimolleni kun käytiin huoltoasemalla "Esson täti antoi isille tuuttii"

Lähteet:
Oma muisti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 21:39

"Oikiastihan se isä synnyttää sillon ko se antaa sen siemenen äitille", sano Kasper 4 v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 22:15

Olimme joulukadulla muutama vuosi sitten kun vieressä oleva pikkutyttö selitti äidilleen jouluomenoista kovaan ääneen: "katso, punaisia kuin pillut!". Äiti ei kommentoinut tuota mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 23:17

Kun lapselle opettaa ennen ä:n oppimista lauseen " Minä näin näkyjä " uimarannalla, mieluimmin naku-uimarannalla, niin saa kuulla totuuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 23:50

Poikani synttärit ja hän alkoi väsyä, sekä kinusi minua leikkimään toiseen huoneeseen, enkä halunnut vieraita jättä. Aikansa kinuttuaan poika viimein sanoi; Nyt on juhlat loppu ja haistakaa v..tu kun iskä ei tuu leikkii!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 23:54

nelosen ratikassa siihen aikaan kun Finlandia talo oli upo uusi
" on rakennettu turhan komee talo viulunsoittoa varten"
noin 4-5 v kirkasääninen tenori

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 03:13

Meille oli hankittu uusi äänentoistolaite ja paapa hääräili sen ääressä eikä ääntä tullut. 3-vuotias pojanpoika tokaisi:"Paina paapa playta."

Ei tarvinne kertoa, ettei se vesseli vielä osannut lukea. Mutta neuvoa kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 08:01

Tyttäreni oli isänsä kanssa saunassa. Tuumasi, että isillä on roikkumapylly. Ehdotti sen pois leikkaamista, ei satu yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 11:36

Veljeni 5v poikansa kanssa uimahallin saunan lauteilla istumassa ja lauteilla istunut
useita muitakin saunojia. "Isi" ´joko se sinun jalkasieni on parantunut ?

Lähteet:
tosijuttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 16:42

meille tuli mustalaisia käymään yrittämässä myydä jotain kun olin pieni, ja karjaisin minkä keuhkoista lähti että: "HYI, MUSTALAISIA!!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 15:42

iskällä ja äitilla on samanlaiset takapyllyt mutta erilaiset etupyllyt : D iida 3v

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 21:06

Vanhin poikani 4-vuotiaana kaupassa päästeli kunnon paukun ja huudahti heti perään: Hyi äiti! :P

Lähteet:
Oma kokemus