Minne maahan seuraavan lomasi kohdistat

kesällä Ruotsin ja Suomeen matkailuautolla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 08:53

Olen miettinyt Islantii Reykjavikiin,Italian Roomaan, Itävaltaan Wieniin ja Saksan Berliiniin mutta saa nähdä minne talviloma vie:)Toki Suomen oma ihana Lappikin olisi mahtava näin talvella.

Kysyjän kommentti

Näitä itsekin haaveilen ja lappi niiiin ihku....syksyl ku ei mäkäräisii...kiitos kivoja paikkoja kaikkil....ihana tämä maapallo, oon niin paljon nähtävää...lotto vetämäs taas...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.01.2009 - 19:16

En tiiä ehkä jonnekii laivalla viroon tai tallinaan kesällä (ehkä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 19:23

Suomeen ku ei oo mania. ;<
ehkä kesällä frendin kans ruottiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 19:32

kevättalvella Kiinaan, kohde tarkentuu myöhemmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 19:39

No nyt kesäkuun alussa meen Viroon ja sitten taas syksyllä Gran Canarialle talven viettoon. Voi olla ,että käymme jossain muualla kesällä, esim. ruotsissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 20:05

Tuskin poistun kotimaasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 20:19

canarialle...puerto ricoon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 20:48

sinne mihin edullisesti pääsee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 21:26

Intiaan goalle, 6 viikkoa vielä ja sitten pääsee lämpöiseen pariksi viikoksi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 21:37

Suunnitelmissa matka Italiaan, kohde tarkentuu lähiaikoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 23:13

Paljon mielenkiintoisia kohteita,joka tapauksessa omatoimimatka! Täytynee seurailla tarjontaa.Matkailuauto on varmasti kiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 00:14

Berliiniin kunhan kaikki tähdet on otollisessa asennossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 02:32

Brasiliaan 5 viikon päästä!!!! :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 10:04

ei myö suomen rajojen ulkopuolelle keretä matkustaa..täällä suomessakin niin paljon nähtävää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 15:56

kiinaan tässä keväällä, kunhan saadaan lennot varattua. Peking ja Hainanin saari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 16:55

Italiaan lennetään koko perhe ( neljä lasta ja vanhemmat ) hiihtolomalla. Vuokrataan auto ja seikkaillaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 20:55

Jos kaikki menee hyvin, niin Kanarialle syksyllä tai alkutalvesta.
Suomen kesä on kaunis, joten sen haluan viettää ihan kotipuolessa. :)