miksi aina pitää olla kaunis?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2009 - 19:12

Ei tarvitsekaan; joka on aina nätti ei ole koskaan kaunis, sanoo 'vanha kansa', pitää muuten paikkansa, mietippä tätä....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.01.2009 - 19:14

Määrittelet itse mikä on kaunista, joten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 19:14

Siksi että olisi suosikki,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 19:16

Kauneus on katsojan silmässä. Minä olen mielummin personallinen kuin kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 19:17

Kylhän se kauneus tulee tuolt sisält, mut muu onkin sit katsojan silmis!!Mie ihan tälläne luonon oiku..ei tarviipelät ,et pojat perään fislais..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 19:17

minkäs sille teet kun on ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 19:18

kukas niin väittää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 19:21

Kuka niin sanoo/ väittää jotta muka pitäs aina olla kaunis??

Mie en oo kaunis mutta en rumakaan, mää oon juur sellainen kun olen.. Meikkaan tosi harvoin, yleensä vain juhliin.. Mä oon mikä oon en muuksi voi tulla.. : )

Lähteet:
Peili heh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 19:29

mahtaa olla hankalaa olla aina kaunis...ja mikä tekee kauniin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 19:35

'ei kaunis rumene vaikka vähän rähjääntyiski' - hoki anoppi aina pellolla piehtaroidessaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 20:04

Jokainen on sen näköinen kun on. Jos joku väittää, että pitää olla kaunis, niin on takuusti väärässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 20:48

kaikkihan haluaa olla mahd kaunis.. siksi meikkitehtaat myy ym, kukan ei halua olla ruma, ikävä kyllä ulkonäölleen ei voi mit! pääasia jot opetatte lapsenne, jot ei saa ketään haukkua ulkonäön perusteella, koska sitä ei voi valita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 10:01

"Ei kauneus oo rumuutta kauniimpaa, ruma on kaunis ja kaunis rumaa
Jos ruma on suoraa ja kaunis väärää, kuka kauniin säätää ja ruman määrää"
laulaapi Lauri Tähkä & Elonkerjuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 15:55

kauneus on sisäistä, ihminen on kaunis jos uskoo ja luottaa itseensä ja on iloisella tuulella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 16:47

olisin vastannut samallalailla kuin lennu :D mutta jep, kauneus on katsojan silmässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 20:54

Kaikissa ihmisissä on jotain kaunista. Ei kai siitä haittaakaan voi olla? :)

Lähteet:
Oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 20:21

Niin,jokaisessa ihmisessä on kaunista ja kaunishan on katsojan silmissä