Kuulinko oikein että TV:n peruskanaville tulisi huomenna uusi kanava ja kanavapaikat muuttuvat eli boxin päivityskö?

Lisätty: 13.01.2009 - 23:53

En ollut tarpeksi tarkkana. Kuulin ohimennen ja siksi ajattelinkin kysellä.Kiitti oikaisuista!

Avainsanat: kuulinko oikein?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2009 - 18:12

tarkkana Timppa, tarkkana tai muuten levität vääriä huhuja (helmikuu ei ala huomenna)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.01.2009 - 17:13

Meillä on jo se hakenut paikkansa liv näkyy olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 17:18

No en ol kuullukka, mut se ny tuskin näkyy tääl takamettis..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 17:21

Kuulit väärin, muutos astuu voimaan 14. helmikuuta 2009

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 17:40

eikös tämä tule vasta helmikuussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 17:46

Harmi että näkyy vain kaapeli talouksissa :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 18:24

En ollut kuullut aiemmin, nyt kuulin. Jaahas, mitähän sille boxille pitää sitten tehdä. No, on sen ajan murhe. Ehtiihän tässä ratkaisuja etsiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 18:27

Kivaa, uusu kanava kaapeliin. En ollut kuullut. Viritellään boksia sitten helmikuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 20:38

ystävänpäivänä se pitäis tulla voimaan..tai siis alkaa 14.2
en itse tiedä pitäskö niitä kanavia viritellä, meille on tullut uusia kanavia ilman virittelyjä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 22:19

Joskus kuukauden päästä pitää laittaa laatikko hakemaan kanavat uudelleen, turha tressata vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 08:41

Meidän louta päivittää ite ihtensä.Kun sen avaa jos on päivitettävää,se alkaa jauhaa niitä automaattisesti,joskus kun avaa jus ohjelman alussa menee tärkeimmät ohi kun se päivittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 20:40

Vai että uusi kanava kun entisissäkään ei ole juuri mitään katsomista. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 08:58

Helmikuussa se tulee. En tiedä täytyykö itse tehdä jotain, luulen että ei.