Kysymys- ja vastaustyyli?

Pitääkö Napsussa kysyä ja vastata tosikkona kieli keskellä suuta vai suu hymiöllä?

Avainsanat: napsu kysymys vastaus tyyli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2009 - 16:58

Eipä kai tuohon säännöissäkään mitään tiukkaa pakotetta ole.Riippuen kysymyksetsä.Jos vaikuttaa arkaluonteiselta niin tietyllä asiallisuudella ja kunnioituksella.Useinmmiten kuitenkin pikku kevennys on aina hauska. Iloiseksi vuorovaikutuspalstaksi tämä on käsittääkseni luotu ;-) Tietoa ja kokemuksia jakaen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 16:47

Ite ainaki vastailen iloosesti ja käytän hymiöitä, ainaski silloon ku kysyn. ;--D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 16:49

Mun mielestä pitää vastata suu hymyssä ja mieli iloisena. Tietysti kysymyksen aihe vaikuttaa vastauksen tyyliin. Jos puhutaan erittäin vakavasta asiasta, ei siinä huumori välttämättä ole silloin paikallaan. Siis aiheen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 16:50

Miten nyt milloinkin ,mut yleensä kyl kirjotan kauhian paljon vääri, molemmis, liekö vika sit näppäimistön vaiko ton latvanlahon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 16:58

Asiallisesti ja rehellisesti. Jos huumoria haluaa mukaan niin se tulee käydä ilmi, ettei usko ihan kaikkea mitä lukee painettunakaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 16:59

ite en käytä hymiöitä koskaan :D:D:D:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 17:06

Asiallisia vastauksia kaikille kysyjille. Huumoriakaan unohtamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 17:25

Jokainen tyylillään, tyyli vapaa periaatteella, 'pakkohuumori' lienee se rasittavin, heti täystosikon jälkeen.

Mielestäni olis kyllä hyvä huomioida myös kysymys, ihan kaikkiin juttuihin ei vitsivääntö tai tylyily oikein sovi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 18:10

eihän tämä niin julmetun tärkeänä tulee pitää,mutta kuitenkin muistaa pitää olla asiallinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 18:16

silloin kun vastaa asiaa, sen soisi olevan myös oikein, silloin kun vastaa mielipiteestä, sen soisi olevan oma, jos osaa hauskasti asian sanoa, soisi että se myös hauskasti sanotaan

(millähän voisi korvata soisi sanan kun se toistuu jatkuvasti?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 18:31

Mutta, mutta, mitä kun on tosikko. Miten vastaan silloin, varmaankin tosikkomaisesti kuivalla huumorilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 19:16

selkeä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 19:24

Asiakysymyksiin asiallisesti. Joskus huumoriakin kehiin, jos vain osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 20:35

rennosti, asiallisesti ja hymy huulessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 21:37

Omalla tyylillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 08:37

Yleensä asiallisesti,kysyjä saattaa taas tulkita muuta vastauksesta,mutta en ajattele sitä vastaan puhtaasti mitä kysymys tuo mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 20:39

Joskus on joku vastannut huumorilla kysymääni vakavaan kysymykseen, mutta minulla se ainakin sai hymyn huulille. :)