kun menet ravintolaan ,katsotko ensin mikä on siisteys ja etenkin keittiön, kun menet syömään ,vai syötkövain riipummati siisteydest ?

Itse katson aina ja jos ihan kauhea siivo vaihahdan paikkaa,kyllä siisteys on 1..ulkomaila etenkin olen kriittinen paikan suhten!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 13:41

Kyllähän ravintolan yleisilmeen näkee jo nopealla vilkaisulla. Yllättävän siistejä ravintoloita löytyy ainakin Helsingistä mutta täytyy mennä kylläkin vain ns. kunnon ravintoloihin.
Ulkomailla taas, etenkin Välimeren maissa, on parasta olla katsomatta keittiöön, jää kyllä ruoka tilaamatta monta kertaa!

Kysyjän kommentti

Niin on minullekkin käynyt ,kun keittiön nähnyt...Kitos vastauksistan..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.01.2009 - 16:40

Tapana on katsoa yleis siisteys ja sitten tehdä päätös jäänkö vai en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 16:41

jos on tarpeeks näläkä nii eip tuu katteltuu. koko paikan ollessa aivan rempallaan, en kyllä mene toiste.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 16:41

Yleisvaikutelma.Ei taitane olla kovin korrekria pyrkiä keittiöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 16:44

Kreetalla ollessa raahasivat keittiöön katsomaan, että mitä haluatte syödä. Ja siistiä oli niin keittiössä kuin salissakin. Tosin söimme ulkoterassilla. Täällä kotomaassa ravintolat ovat yleensä siistejä, joten ei ole kertaakaan tarvinnut kääntyä kannoillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 16:47

Katson millaisia naisia siellä on. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 16:53

siisteys ja henkilökunta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 17:10

Meen keittiöön ja teen ite safkani ja tarjoilen sen itelleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 17:19

Kyllä minä katselen yleisilmettä, keittiöön en ole mennyt sentään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 18:17

haju paljastaa haluanko minä täällä syödä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 18:33

Tarjoilijoiden ja ravintolan yleisilme tulee katsottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 18:47

No tuokapaikka se,täällä kanarialla on melkein selvä merkki siitä mikä on hyvä ruokapaikka, kun siellä ei ole tyhjiä tuoleja lainkaan ,vaan täynnä kuin turusen pyssy!
Kyllä siisteys ja ruuan laatu ! Vielä ,kun kilpailu on kova, niin kaikki yrittävät laittaa parastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 18:58

Ulkomailla ei kannata keittiön ovea raottaa, muuten menee ruokahalut heti.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 19:15

syön jos on nälkä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 19:31

Mitä kummallisimmissa paikoissa on syöty ja hyvää on ollut. Ei ole aina koiraa karvoihin katsomista. Toistaiseksi olen säästynyt vatsataudeilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 20:28

tarjoilijoiden siisteys ja paikan yleissiisteys tulee katsottua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 08:33

Siisteys ratkasee,jos annos oli huono se oli viimmenen kerta siinäpaikassa,sanon vielä kavereille ,huono paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 14:27

Eihän keittiöihin edes saa mennä kuka vaan, siisteyttä pidetään sillä tavoin yllä. Tietyt "kebab&pitzeria" paikat jätän suosiolla väliin. Suomessa on hyg.taso melko korkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 15:50

kyllä katson siisteyttä. onneksi ei ole tarvinnut montaa kerta suomessa ravintolaa vaihtaa, ulkomailla kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 20:38

Kyllä se ravintolan yleisilme ja maine ovat aika tärkeitä. Itse pesen kyllä aina kädet ennen kuin syön. Jos siihen ei ole muuta mahdollisuutta, käytän käsidesinfiointiainetta. :)