Mistäkohän johtuu, kun juon jonkun mun keittämää kahvia ,nin se on tosi hyvää,mut oma eisit minkään makuinen, no sama ruankans?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2009 - 15:41

No hyvä, että toisetkin ihmettelee tätä asiaa. Oisko se niin, et kun itse siinä häärää ja ne kahvin tai ruuan tuoksut tulee suoraan nenuun niin sitä jotenkin makuaistiltaan turtuu. Voi jee, että toisen laittama on sit hyvää, naatitaan siis, kun vieraaseen pöytään päästään.

Kysyjän kommentti

Juups varmaankin ne maut hajut..kiitoksia ja makoisia sumppi hetkii...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.01.2009 - 15:27

niinpä :D ihan sama juttu! tai sitten kotona vaan on erilaista kahvia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 15:27

ruoho on tosiaan vihreenpää siellä aidan toisella puolella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 15:28

varmaankin siitä että..se on jonkun muun tekemää ja odotuksia on enemmän..kuin omassa tekemässää mätössä...ja itellään tulee sellanen rutiini jo noihin tekemisii et rupee maistuu kaikki samalta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 15:36

Ei ei ei... Jos ette osaa keittää kahvia tai tehdä ruokaa niin menkää kokkikouluun. Kansanopistot järjestävät kaikenikäisille sopivia kursseja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 15:36

Kumma juttu tosiaan. Naapurin rouvan kahvi maistuu aina hyvälle. Itselläni on milloin minkäkin makuista litkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 17:15

Naapurin donnan kahvi on hyvää.:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 18:24

vaihtelu virkistää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 18:41

mulla kaveri kanssa valitteli samaa,mut sitten selvisi että hänen juomavetensä teki kaikesta oudon makuista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 18:44

Onpa kiva, kun täällä on muitakin kohtalotovereita. Olen tätä miettinyt. Kotonakin laitan usein vieraani keittämään juuri siitä syystä, jotta kahvi maistuisi paremmalta vieraani seurassa juoden. Muuten en juo jos itse keitän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 18:59

En tiedä, kun keitän kahvin niin kaikki haluu lisää, vaikka en sitä itse juokkaan. Kait johtuu jonkinlaisesta poropeukaloisuudesta!
Toisen keittämä on varmaankin parempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 20:08

kahvi on maukkampaa naapurin pannussa. itse en maista erilaisuuksia kahvin maussa..ainoastaan sen että kahvi on joko laihaa, sopivaa tai liian vahvaa..mut ruoat..siin oot oikees että toisten tekemä on maukkaampaa kuin oma rötvellys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 08:16

Samaa se naapurikin sanoo,teillä saa niin hyvää kahvia.Johtuu paljolti mitä kahvia naapuri käytttää.On ne naapurin omenatkin parempia.Kaikki muukin on naapurissa parempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 20:30

Oma kahvi on parasta! Tai oli, kunnes keskimmäinen lapseni keitti minulle kahvia. Sen parempaa en ole ikinä juonut! Nam.