Mitä tarkoittaa laajennettu työterveyshuolto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.01.2009 - 17:03

Työnantaja järjestää lakisääteisesti työntekijöilleen työterveyshuollon. Lain mukainen työterveyshuolto pitää sisällään vähintään ennaltaehkäisevän hoidon. Monet työnantajat ovat laajentaneet lakisääteistä työterveyshuoltoaan siten, että se sisältää myös yleislääkäritasoisen sairaanhoidon. Erikoislääkäritasoinen sairaanhoito on kuitenkin tavallisesti rajattu tämän ulkopuolelle.

www.tapiola.fi/www/Tapiola_r...raalah.htm

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.01.2009 - 09:46

Ei aavistustakaan, meillä se se "supistettu". Olet varmaan yskityisessä palvelussuhteessa jos tarkoitat omaa tt-huoltoasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 10:19

En net ihan varma ,kun olin yksityisellä töissä ja meillä oli terv.huolto, niin silloin se koski esim.laaja mittaisia verenkuvia, esim.kolestroolin mittausta, joka ei siihen aikaan kuulunut ,kuin pienenpää terv.huolt.myöskin erillaisia rönkken kuvia korvas firma, eli se koskikaikkea melk.kaikkea kokeita yksit.ottettuna. meillä oli niin viellä. et hoidet terveyttä kaikkilta aloilta. kuntotutkimukset, jumpat , ravitsemus ym.oli hyvin kattavaa ja kokonais puolinen tämä tev.hoito silloin. nyt kyl ,ku täst lamast puhuta niin kaitpa tuostakin pihdataan.