Saatteko niskakipuja nettaillessanne?Minulle tullut polttavaa kipua niskaan jahartiohin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2009 - 09:10

ei nykyään, mutta joskus aikaisemmin kun tämä kaikki oli ihan uutta, siihen tuli uppoudutta niin että kyyhötti tunti tolkuula jossain ihmeellisessä kippura-asennossa ja se tuntui.

Väärät asennot. on yleisin syy tuollaisiin vaivoihin. Tarkasteleppa vähän miten istuskelet sen tietsikasi äärellä,koita löytää parempia asento ja aina välillä pieni 'taukojumpa' eli nouse ylös ja tee hetki jotain ihan muuta (se friskaa päätä ja kroppaa

Kysyjän kommentti

Valitsin siun vastauksen parhaaksi miun niskakipu kysymykseen,se oli hyvä ja kattava.Hyvää päivänjatkoa sinulle.Toivoo kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.01.2009 - 09:04

ei tule kipuja kun välillä jumppailee ja nousee tekemään muita pikku askareita.

www.keltaisennauhanpaiva.fi/...niska.html

personal.inet.fi/private/ari.../niska.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 09:09

Niskakipujen lisäksi voi hiirikäsi myös tulla kivuliaaksi. Näin ainakin toimistotyössä olevilla.

Taukoja on pidettävä ja jumpattava välillä. Venyttelykään ei ole pahaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 09:40

Kyllä käsi varteen tuli tennis kyynäspään tapanen hermo kipu,sai sen pois kun hieroin sitä oikein viimesen päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 10:34

Minulla on säädettävä tuoli, josta voi laittaa eri korkeuksia ja muutenkin ,kun olen näin lyhyen läntä, niin aikas hyvä on .et ei tule kipuja , paitsi kun en oikke nää noil glaseil, ne sellaset moni jutskat, niin pakkaa joskus ehtosel päät särkemä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 10:49

en, ei saa istua kauaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 11:14

Ei kyllä ainakaan vielä ole koskaan tullut mitään kipuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 12:08

Olihan noita kipuja aikaisemmin, mutta hartiani ovat kai tottuneet tähän asentoon koska eivät kummemmin reagoi. Jumppaile välillä, jos vähän helpottais.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 13:02

Ei minulla johdu pelkästään tietokoneella istumisesta.Työ on aiheuttanut niska ja hartiakipuja mutta hieromalla auttaa ja viljahaude on mahtava keino helpottaa lihassärkyä.
Se on helppokäyttöinen, mikroon vaan lämpenemään ja sitten harteille:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 15:28

joo. ja sitten koulussa kun pitää istua kuus tuntiä vähintään päivässä niin se on ihan kamalaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 19:06

En tiedä kummasta hartiat kipeytyy, käsitöistä vai napsusta. Joskus kuitenkin tuntuvat hartiat olevan jumissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 19:58

Ergonomia ja suora ryhti auttavat asiassa. Enemmän minulla tulee hartiat kipeäksi sudokuitten tekemisestä sängyssä illalla. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 21:31

Ei ole niska kyllä tullut kipeäksi, mutta välillä on verenpaine noussut ja päätä alkanut särkeä, kun keskustelin tuolla Suomi24-palstalla, ja aina joku "vitsikäs" kirjoitteli ikäviä herjakirjoituksia toisten asiallisiin keskusteluihin. Siksi vaihdoinkin keskustelun tänne Napsuun, josko täällä olisi rauhallisempaa.