Mitä merkitsee netti teille,onko se ikkuna ulkomaailmaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2009 - 10:47

minulle se on jo koht pakkomielle, esim.jos jotain ostan isompaakin, niin katson mistä ja mikä ja milloin saan tuotteen edullisimmin ,mut kyl se kandee kilpailuttaakin ,kun euroja säästyy, eikä tarvii ravat kauppoi niin bensaakin säästyy, kuten kaikki muutkin virastot täältä hoitelen, mut kun täl koneel jo alkaa olee melkest työpäivän ,niin pakkaa toi sosiaalinen elämä unohtumaan, no nyt sihen tuli itsele muutos, kun löysin tuon uimahallin taas tauon jälkeen, mut on se kaikki tämä kone, mite tultiin toimeen ennen tietokoneit? No ihan hyvin mä ainakin.

Kysyjän kommentti

Kiitän vastauksestasi miun netti kysymykseen,vastasit kivasti ja kuvaavin sanoin,mitä kaikkee netissä voi tehdä,ja miten se voi myös orjuuttaa.Hyvää päivän jatkoa siulle ja antoisia hetkiä uimahallissa,Toivoo kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.01.2009 - 08:55

Se on kyllä puhtaasti tiedonhakua varten, ikkunat maailmaan ovat ihan muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 09:35

Kyllä sieltä katellaan tietoa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 09:46

Kanava josta yhä enevässä määrin löydän tietoja , palveluja (pankki, KELA,Vero jne.), yhteydenpito (sähköposti), viihde (radio, lehdet jne.), ostokset ja paljon muuta jonka huomaaa vasta yhteydet on poikki.

Onneksi vielä on mahdollisuus ja taito hoitaa asioitaan muutenkin,mutta kuinkas parin vuoden päästä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 10:48

työväline ja vähän huvitteluakin(napsu)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 11:15

Yhteyden pitoon ja tiedon hakuun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 12:06

Mulle se on paljolti ikkuna ulkomaailmaan, koska muut yhteydenpidot ovat olemattomia. Tarkoitan lähinnä kauempana asuvia sukulaisia ja tuttavia. Mutta myös tiedonhakukanava ja asioitten hoitamiskanava. Parempi tämä on, kuin ei mitään yhteyttä mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 12:35

-tiedonhakua,
-asioidenhoitoa ( pankki, matkavaraukset ym )
-yhteyttä sähköpostin ja skypen välityksellä
-työväline

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 13:13

ystävähän tää ei voi olla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 15:28

Välttämättömyys tänä päivänä - ilman sitä ei voi kohta edes pierasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 19:08

harrastus, työväline, asioidenhoito

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 19:26

Ei ilman nettiä nykyään voi olla kukaan ajantasolla oleva ihminen.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 19:29

Ajanvietettä, tiedon hakua, Napsuttelua, kirjoittelua pikaviesteinä jne. pelailua, laskujen maksua, kuvien katselua, muusiikin kuuntelua(harvemmin kylläkin).. Voipihan tää kone tavallaan ystäväkin olla, kun tämän välityksellä voipi kirjutella ystävien kanssa nauraa ja iloita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 20:04

Ajanvietettä , joskus jopa todella hyödyllinen, pelaan paljon pelejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 19:56

Asioiden hoitamiseen tämä on vallan oivallinen. Pankkipalvelut ovat näppäilyn päässä ja helppoa kuin mikä! :P Samoin yhteydenpito onnistuu, jos vain sattuu olemaan samanhenkisiä ihmisiä tuttavapiirissä. Useimmat kuitenkin yhä suosivat enemmän puhelinta. Sähköpostilla on mielestäni helpointa pitää yhteyttä omaan lähipiiriin ja vaihtaa kuulumisia. Jos on akuuttia asiaa, sitten puhelimella. Lähinnä tarkoitan eri paikkakunnalla asuvia sukulaisia tai ystäviä.

Myönnän, että shoppailun olen melko pitkälti siirtänyt nettiin kokonaan. Laiskuutta vissiin. :P