Harrastatko frisbeegolfia?

Harrastatko tai ylipäänsä tiedätkö mitä on frisbeegolf?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2009 - 00:07

En harrasta, mutta täällä oli joskus kesällä aiheeseen liittyvä kysymys ja silloin tuli selvitettyä mistä oikein on kyse. Hyvä selvityshän löytyy ihan wikistä:

Frisbeegolfin (tunnetaan myös nimellä kiekkogolf, liitokiekkogolf ja disc golf) perusperiaate on sama kuin perinteisessä golfissa. Mailan ja pallon sijaan käytetään frisbeitä ja reiän sijaan maalikoria.

fi.wikipedia.org/wiki/Frisbeegolf

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.01.2009 - 01:22

En kyllä ole kuulutkaan aiemmin kyseisetä pelistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 02:39

en oo harrastanu...mut pitääpä mennä golf kentälle heittelee frisbeetä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 08:33

en ole itsekkään kuullut lajista aiemmin, kuulostaa kyllä hauskalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 10:46

joskus koettanut muutaman kerran, saan käsivarteni kipeäksi siitä kun heitetään niin kovasti:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 11:16

En harrasta, mutta kuulostaa kokeiltavalta lajilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 19:51

En harrasta. Lähinnä sen takia, ettei ole juurikaan vapaa-aikaa. :)