Katsotteko kaupasta maksettua maksukuittia miten useasti?

Minä viime kesänä huvikseen katselin omia ostoksiani niin yhdessä kuitissa oli joulukynttilät 9 euroa,
siis keskellä kesää. Kuka hullu niitä silloin muuten tarvitsisi.

Lisätty: 12.01.2009 - 21:24

Selvitin asiani kaupassa siva, ihmettelivät kovasti tapahtunutta ja sanoivat ettei heillä ole ollut ikinä myynnissä edes joulukynttilöitä, oli siellä riemu kaupassa, kyllä mielellään hyvittivat summan, sanoivat vaan että se on joku tietonevirhe.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2009 - 20:52

NO TOI OL ,kyl noloo, katson ain, ja valitan heti kun virheen löydän ja usein niitä onkin ,varsinkin kun on jotain tarjouksiin ,niin eipä kassal mittä tieret, ku täyre hinan otava, se ottaa nuppii..Ihmettelen miksei niit hintoi voir jo aamusel sin laittaa,ku ne eim varmastikka tul yllärin...tämä on niin monesti nähty!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2009 - 20:57

Joka kauppakäynnillä kassan läheisyydessä, jos virhettä on tapahtunut voin reklamoida asiasta kassalle jossa asioin. ei ole kylläkään tapahtunut näin.

Lisätty: 12.01.2009 - 20:58

Kuka hullu niitä kesällä edes ostaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 21:04

aina kun käyn kaypassa ja johtuu siitä kun kassat tekee noin joka viidennessä asioinnissa virheen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 21:14

Kyllä on syytä kontrolloida , sillä ihminenhän se kassanhoitakin on ja virheitä sattuu kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 21:33

Tottakai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 22:05

Hyvin harvoin tarkistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 22:05

Aina viimeistään autossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 22:15

Seuraan yleensä jo kassalla mitä se kone laittaa saldooni, esim -50% näkee heti kassalla huomaako kassa sen vähentää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 23:56

Kun asioin enimmäkseen tutuissa vakiopaikoissa, joihin olen tottunut luottamaan, niin tulee ehkä katsottua turhankin harvoin.

Toisaalta mulla on lapsesta asti ollut sellainen piinallinen päässälaskutapa, että kaupassa tavaroita kerätessä jossain alitajunnassa hyrrä pikku ynnäkone ja kassalla osaan parin euron tarkkuudella ennakoida mitä loppusumman pitäisi olla, jos poikkeaa silloin tietysti luetaan kuittia tarkasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 01:10

pitäs varmaan heti kassalla, mut sitä varten pitäs kaivaa rillit esiin ja ku siinä tuppaa olemaan muutakin puuhaa ja se jono äkäsiä emäntiä puuskuttaa takana, niin sitten se kattominen jää kotia, joskus joku pikku lipsahdus on löytynyt, muttei koskaan mitään uutiseks kelpaavaa ..

(niin ja kertakattominen on kyllä piisannu)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 01:26

Harvemmin. Täytyisi ilmeiseti tarkistaa.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 03:58

en kattele..O_o

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 07:59

Juu tarkistan viimeistään kotona. kyllä tulee joka kerta katsottua. ja itsekkin laskeskelen ynnäämäl et paljonko ostokset suurpiirtein tulee maksamaan. pyöristän yleensä tuotteiden hinnat aina täyteen euroon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 09:33

Näen Stockalla koko ajan mitä hintoja tulee eli jos jotain mätää, voin huomauttaa heti. Ei yleensä oel mtiään hämminkiä. Jos ostan kulutushyödykkeitä tarkistan kuitin tarkkaan ja kuitit pitää myös säilyttää koska tuotteessa saattaa olla virhe ja joutuu sen palauttamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 20:19

Yleensä lasken suunnilleen summan kaupassa ostaessani tuotteita ja sitten kassalla seuraan hinnan muodostumista. Jos joku hinta tuntuu suurelta, kysyn heti. Kuitin tarkastan useasti kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 17:10

aina ja se kannattaa
välistä löytyy korjattavaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 19:39

Kassalla jo katson niitä hintoja. :)
Takuukuittia tulee kyllä katsottua.