Tämä ei ole kysymys, TIMPPA kysyi sanonnasta kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Menetin hyvän ystäväni torstain ja perjantain välisenä yönä olen ollut surullinen siitä lähtien ja levoton. Tänään minulle tarjottiin pientä konttori työtä jota voin suorittaa selkäsairaudestani huolimatta ja eläkettäni menettämättä. olisisiko ystäväni asialla sittenkin ja herättäisi minua angnostikkoa.

Lisätty: 12.01.2009 - 17:12

ystäväni kanssa aina pidimme laulusta my way trumpetilla esitettynä koska sanat on sanattomia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2009 - 16:41

Aina on toivoa ,niin kauan kun on elämää, voi ollakkin pieni herätys!!!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2009 - 16:53

Aina ystävän menetys on surullinen asia.Mutta se on meillä jokaisella edessä ennemmin tai myöhemmin (tarkoitan ystäviä kuin itseänikin).Nämä ovat kysymyksiä jotka vievät sanattomaksi joten Osanottoni! Toivottavasti aika parantaa haavat.Itse olin ennen Joulua itseäni huomattavasti nuoremman ja ystäväni sekä lähisukulaismiehen hautajaisissa.Ystävä kuten Junnu Vainio lauloi laulussaan linnusta jota hän epäili edesmenneeksi ystäväksi:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 17:03

Uskon kuten Samuli Edelmann sanoi Punainen Lanka -haastattelussa, että ei ole sattumaa vaan kaikella on tarkoituksensa. Sen ymmärtäminen vaan vie usein aikansa ja voi osoittautua vaikeaksi. Mutta se on elämää, jossa jokaisella on paikkansa ja aikansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 18:28

Sitähän me ei tiedetä oliko ystäväsi asialla, mutta niin saa uskoa jos tahtoo ja helpottaa, ota ihmeessä työ vastaan. Osanottoni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 18:31

Ota tarjottu tilaisuus vastaan ja jatka elämääsi vointisi mukaan. Otan osaa ikävääsi. Olen iloinen, että olet saanut kokea ystävyyden, jonka muistoja ei vie sinulta kukaan.

Minun ystäväni kuoli kolmisen vuotta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 08:07

Jos suinkin pystyt ota se työ vastaan,siinä ne surut ajan kanssa menee,sinne taka alalle,ja kaunis muisto jää jälkeen sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 17:59

Otan osaa :,(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 19:25

Otan osaa suruusi. Ja kerronpa sinulle, että oman kokemukseni mukaan meistä pitää joku huolta, uskoimme siihen tai emme. Minulle se on ihan konkreettista. :)