Haluaisin tallentaa sähköpostiviestit ulkoiseen muistiin. Miten löydän ne Windowsista?

Avainsanat: sähköpostiviestit tallennus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2009 - 12:57

Käytä muistiota. Kopioi ->liitä.
Tee esim. kansio ja nimeä se "sähköpostit", ja jos vielä haluat eritellä keneltä olet saanut, nimeä kansio sen mukaan.

Avaa ohjelmat
--->apuohjelmat
--->muistio

avaa sähköpostiviestisi
-->koipioi siitä teksti
-->liitä muistion sivulle
-->klikkaa tiedosto, sieltä->
-->tallenna nimellä
-->tallenna sivu esim. omat tiedostot / tiedostot nimeämääsi kansioon ( tai tallenna kansio tai tiedosto työpöydälle, sieltä löydät helpoiten)

kuvat voit tallentaa :
avaat postin, tallennat liitteet taas omiin tiedostoihin, omaan kansioonsa.

jatkat sähköpostien/kuvien tallentamista kunnes kaikki haluamasi ovat tallennettuna

avaa resulssienhallinta:
sieltä etsit omat tiedostot / tiedostot
siirrät kansiot ulkoiselle tallenuslevylle tai muistitikulle

täällä ehkäpä paremmin selitettynä tiedostojen tallennus:
www.titu.jyu.fi/Oili/vieriko...ttely.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2009 - 12:27

En osaa sanoa,mutta nuo fiksummat kun vastaavat, niin voiko kuvia s,postista tallentaa samalla lailla? Kiitos teit hyvän kyssärin ja anteex jos vähän lisäsin kysymystä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 12:31

Koitin katsella tuota postia mutta en muuta saanut selväksi kun tulostuksen,Kuvien vieressä lukee lataa ,tai näytä, paina lataa ne menee tietostoon.

Lisätty: 12.01.2009 - 12:44

Toisaalta tuossa lukee käytössä 1% tallennus kiintiöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 12:33

YHTÄ TYHMIÄ KUIN MINÄKIN , MITENKÄ NOI TIKUT.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 15:02

Voit ensin luoda omiin tiedostoihin kansion ,jonka nimeät vaikka sp kansioksi.
Sitten vain tallennat avatun sähköpostin Tiedosto Tallenna nimellä sinne sp kansioon.
Sitten voit poistaa ko, postin pois saapuneista posteista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.01.2009 - 17:49

Vastaanpa itse omaan kysymykseeni. Tein ulkoiseen muistiin samat kansiot ja alikansiot, jotka ovat spostissani. Jätin tämän ulkoisen muistin ikkunan auki.

Avasin spostiohjelman ja valitsin kussakin kansiossa shiftin avulla kaikki siinä listalla olevat spostit ja vedin ne ulkoisen muistin vastaavaan kansioon. Ohjelma tekee tällöin automaattisesti kopion. Alkuperäiset spostit jäävät entisiin kansioihinsa.

Tarvittaessa spostit avautuvat ulkoisessa muistissa normaalisti. Samoin ne voidaan samalla tavalla kopioida spostiohjelmaan takaisin.