Joskus tulee markkinointi tutkimuksia lähialueen palveluista, mitä haluaisitte lähelle elinpiiriänne ?

Itse haluaisin takaisin pankin, leipomon, suutarin, ompelijan jotka toimivat 20 vuotta taaksepäin kävelymatkan päässä. Nyt on vaan kaljakuppiloita ja pitserioita ja pelastusarmeijan keskus.

Lisätty: 12.01.2009 - 11:34

Vähäviisas ,meillä näkyy olevan nämä kaljakuppilat niitä ukkoin päiväkeskuksia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2009 - 08:08

Pitäjänmäki = Helsingin peräsuoli..Kaukana kaikesta, huonot palvelut, liian vähän bussilinjoja / kulkevat liian harvoin, liian lähellä Espoota...Toivon siis lisää palveluja tai ko. mestan räjäyttämistä..

Kysyjän kommentti

Samaa mieltä tästä meidän urbaanista alueesta, 1km keskustaan mutta kuitenkin, saa tämä mummu sit mennä samas.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2009 - 11:08

Nyt on silleen passelisti palvelut ettei vähään aikaan tarvitse mitään lisää eikä ole tarvis hakea karkotuspäätöksiään kellekkään, joskus näinkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.01.2009 - 11:08

Täältä löytyy vain ruokakaupat ja yksi halpishalli. Kaikki muun alan kaupat puuttuu. Joskus niitä tarvitsisi. Uimahalli olis hyvä olla. Noilla pärjäis jo vähän matkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 11:11

Olen tosi tyytyväinen lähialueeni palveluihin, löytyy kaksikin ostoskeskusta, joista toinen avasi ovensa pari kuukautta sitten. Terveysasemakin on lähellä. Ainoa mikä puuttuu on bussipysäkki kotioven vierestä mutta en onneksi ole sitä tarvinnut kun liikun autolla. Ja toivottavasti se asia pysyy sillä olen onneton ilman omaa kulkupeliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 11:18

Asun keskustassa, kaikki tarvittavat palvelut lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 11:24

posti hävis pari vuotta sitten, nykyinen asiamiesposti vähän hankalan matkan päässä, mutta ei sinnekkään nyt niin kauhian useasti ole asiaa, joten olkoon tälleen ...
jaa kohtapuoliin voisivat ruveta rakentamaan jotain ukkojen päiväkerhoa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 13:33

Turha toivoa mitään paitsi lähipalveluita on kyllä tarjolla tarpeeksi kun liikkuu pari kilometriä kotoaan (tai varmaan vähemmänkin). Kunnollista päivittäitavarakauppaa ei ole kotikulmilla enää, on vain Alepaa, Siwaa, Valintataloa...siksi menen noin puolitoista km Stockalle, sieltä saa läöhes kaiken. Pankkeja en juurikaan tarvi, asioin netin kautta pankissa. Pankkikonttoreita kyllä onkin ihan hyvin kulmilla eli Sampo ja Aktia joihin on asiakkuussuhde. Suutari on myös parinsadan metrin päässä, kampaamoita vaikka kuinka monta noin sadan metrin päässä. Posti on ihan nurkalla.
Eli kantakaupungissa palvelut löytyvät.

Lisätty: 13.01.2009 - 09:48

Meidän alueella ei kyllä mitään kyselyitä tule eikä se ole aiheellistakaan. Pieniä yrittäjiä tulee koko ajan koska alue on ns. maksukykyisten aluetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 14:02

Oikeastaan on parempi , ei ole kaikki vierellä,sitä vain laiskistuu ,kun ei tartte mennä pidemmälle asioimaan. Kyllä kauppa on hyvä olla aika lähellä ja titysti apteekkikin on tärkee,jos vaikka päänsärky yllättää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 15:56

eipä tähän tarvitse mitään, palvelut on noin kilsan päässä jotenka siinä tulee liikuntaakin kun lähtee asioille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 15:37

Frisbeegolfradan tai mieluummin kolme sellaista 5km säteelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 18:45

Tavallinen lähikauppa. Tavallisen pieni vaatekauppa. Tavallinen kenkäkauppa....Viekää pois nämä suuret kauppakeskukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 19:11

Minulla on kauppaan, pankkiin, postiin, apteekkiin ja yleensä kaikkiin palveluihin ~2 km matkaa, joten sopivasti. Lähellä on elintarvikekioski, joten hyvin pärjään. :)