käyttekö usein torilla ostoksilla jos paikkakunnallanne on sellainen ?

Itse käyn kerran viikossa tuoreita kaloja hakemassa ja aina joku kukkakimppukin mukaan tarttuu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2009 - 11:45

Kyllä torilla on mukava käydä! Käyn jopa täällä kanariallakin torilla ja siinä vierähtää puolipäivää mukavasti. Tulee aina jotakin ostettuakin, niin elintarvikkeita, kuin jotain "merkkivaatteitakin" sattuu jäämään repun lokeroihin!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2009 - 10:39

Silloin tällöin. Lauantaisin on mahdollista mnenä Helsingin kauppatorille, arkisin olen töissä toriaikaan. Talvella torilla on kyllä aika hiljaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 10:41

Kyllä käyn torilla ja hallissa se on torin yhteydessä.Perunat ja kasvikset ostetaan torilta ainankin kesäaikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 10:45

Muutaman kerran vuodessa, silakkamarkkinoilla ja sitten parina kauniina suviaamuna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 10:51

Muutaman kerran tosin tuo lähitori oli remontiissa,nyt ei ole ollut toimintaa pitkään aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.01.2009 - 10:56

Pari kertaa vuodessa, ja nekin kesällä. On tori sen verran kaukana, että pitäis lähteä bussilla. En viitsi nähdä moista vaivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 10:59

Joutoaikoina saatan käväistä kahvilla, varsinaisesti ostoksilla hyvin harvoin, ei viitsi raahata kantamuksia läpi kaupungin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 11:13

Kesällä tulee käytyä varsinkin kesämökin paikkakunnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 12:20

Kyllä kaupungissa asuessa melkein päivittäin,kun työpaikan ja kodin reitti kulki kävellessäni torin poikki, mutta täällä maalla harvemmin ,täällä vain keran viikossa, nutta muutamman kerran kessässä teen ystävien kanssa torille treffit ja vietämme kiirettömän toripäivän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 15:44

harvemmin, oikeastaan isompien markkinoiden aikaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 15:53

empä liiemmin..kesämarkkinoilla ja joulumarkkinoilla tulee kyllä käytyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 17:06

Kyllä käyn.Tori on melko lähellä. Kesäaikana aamukahvilla ja tuoreita kotimaisia elintarvikkeitatulee ostettua. Joskus jotain muutakinMarkkinoilla on vähän liikaa rihkamaa, mutta satamatorilla kerran vuodessa muikku- ja pottumarkkinat on ruuhkaista.Yleensä torilla on kiva tavata tuttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 17:32

viikoittain

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 18:30

En käy usein joskus kesäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 18:49

erittäin harvoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 19:23

Kesällä yövuoron päätytyttyä on ihana mennä aamukahville torille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 22:20

Harvemmin, ehkä muutaman kerran vuodessa tulee käytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 21:14

Minä käyn harvoin torilla mutta minun äiti käy kyllä tosi usein kirpputorilla. Sen mielestä kirpputorilla on halpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 19:10

Kesällä tulee käytyä enemmän. Talvella käyn tosi harvoin. Joskus on tullut käytyä kesäsunnuntaisin kirpputorilla. Se on hauskaa. :)