Miksi joutuu tämän tästä heitetyksi ulos Napsusta?

Ahmat12

Avainsanat: taas ulosheitetty

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.01.2009 - 11:41

Selvitä asia ylläpidon kanssa. Joku syyhän siihen täytyy olla, että heitetään yli laidan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2009 - 10:32

Sinullehan on käynyt aikaisemminkin näin, yritä sieltä ylläpidosta saada selvyyttä asiaan.

Lisätty: 12.01.2009 - 10:37

Laitoitko kysymyksesi palaute osastoon?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.01.2009 - 10:36

Palstan ylläpidolle lähetin kysymyksen. Sielä on aiemmin vastattu muistaakseni ja nyt oli taas omituista että sietlä jälleen viestin: Paras vastaus ja olin kuitenkin tuntematon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 11:01

Sinun pitää noudattaa napsun sääntöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 11:02

jotenkin tuo viittaisi siihen että vastailet anonyyminä ja sitten joku on äänestänyt vastaustasi parhaaksi? - puhdas arvaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 12:10

Eiköhän se ole korvien välissä vika jos pihalle lentää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 13:27

Sääntöjä olen noudattanut, taitaa johtuu koneestani ja täst äverkosta, Myös muita ongelmia on eli muissa asioissa. Käytin vain tuota sanaa heitetään yli laidan kun parempaa en keksinyt.
En ole vastannut anonyyminä siihen msitä se paras vastaus tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 16:16

Hyvä 'ahmatti' heh, oletko muistanut AINA kun innoissasi tulet napsuttelemaan, niin KIRJAUTUA sisään Napsuun (oik. yläreuna), jos vaan katsotkin kysymykset ja alat heti vastaileen niin käsittääkseni olet silloin ns. anonyymi, tai 'ulkopuolinen', ??? Ja kuten edellä jo mainittukin, kirjeenvaihtoa ylläpidon kanssa niin kauan kunnes asia selviäää... tsemppii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 17:34

vaikea sanoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 18:51

minua vaan ei ole heitelty. en osaa muuta sanoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 18:41

Onpa outo juttu. En ole kuullut, että täältä lentäisi ulos. ???