Kuulutko hiljaiseen enemmistöön vai äänekkääseen vähemmistöön?

Avainsanat: hiijainen enemmistö äänekäs vähemmistö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2009 - 07:31

suunsoitto on sukuvikana, sanovat, mutta kuitenkin taidan olla enemmän siellä hiljaisen enemmistön puolella, harvoin jaksan syttyä pahemmin ärhentelemään ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2009 - 07:23

Minä kuulun äänekkääseen vähemmistöön, olen vähän kuuro enkä aina hallitse ääntäni. heh heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 07:42

Tuohon vois ehkä paremmin vastat ystävät tai mies,mut en mikään riiran kylväjäkään ole, mutta erittäin puhelias joten kumpi? Ehkä sittenkin hiljais porukkaan..ehkä se valinta onkin kuulijalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 07:51

Kuulun varmaan hiljaiseen enemmistöön. Mutta vaikutan sieltä silti. Yritän erottua joukosta, tosin en rähjäämällä mutten liian hiljaisenakaan. Vaikutan omalla persoonallani ja elämäntyylilläni. Ne huutaa enemmän kuin sata sanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 08:21

Koton sanotaan välillä ole hiljemppaa.Tuo kysymys tarkotti muuta,eli enemmistöön kuulun.Suunsoitto ei auta tässä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 08:48

Pyrin vaikuttamaan muilla konsteilla kuin mekkaloinilla, siis enemmistöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 09:16

En kuulu mielestäni kumpaankaan. Perusluonteeltani en ole joukkosielu ja haluan aina perusteen toimintamallille, ja uskallan kyseinalaistaa asiota ja niin myös teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 09:53

Riippuu vähän asiasta, mutta eiköhän minulla ole yleensä sordiino päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.01.2009 - 10:26

En ole hiljainen eli en kuulu "maan hiljaisiin". En myöskään metelöi turhista, otan puheenvuoron silloin kun on asiaa tai minun täytyy selittää/opettaa muita.

(Ahmat12)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 11:16

Kuulun hiljaiseen vähemmistöön yhteiskunnassa mutta täällä Napsussa on välillä kiva ajatella saavansa äänensä kuuluville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 11:55

Jos on asiaa ,niin sanon ja sen jälkeen kuuntelen koliseeko ja jos kolisee,niin jatkan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 15:32

hiljaiseen enemmistöön, vähemmistöön yleensä vain kotona ja kaikenmaailman keskustelupalstoilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 15:57

vaikea valita, riippuu päivästä ja mielialasta. :) Kaippa aika äänekäs olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 19:06

hiljaisiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 22:23

Hiljaiseen enemmistöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 12:54

Tarpeen mukaan parasta aina valita kulloinkin itselle sopiva.
Pitäähän sitä olla jousto-sekä muutosvalmiutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 18:34

Osaan olla hiljaa, mutta osaan kyllä puhuakin, kun on tarve. :P