Syöttekö paljon hampurilaisia tai kebabeja ?

Itse en syö,painoni nousee muutenkin, minulla ne menee suoraan läpi ja nälkä tulee vähä ajan päästä taas.Toiseksi olen niin pihi, että lasken sillä rahalla syöväni paremmin vähemmällä rasvalla itse tekemääni ruokaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.01.2009 - 10:21

En syö. Ovat täysin tyhjää mössöä. Ei ravintoarvoa juuri lainkaan. Ja pahinta kaikesta, lihottavat. Katsokaa nykynuoria, varsinkin tyttöjä. Michelinit lanteilla.

Kysyjän kommentti

Ajattelit samoin kuin minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2009 - 06:33

EN käytä pikaruokaloita.Asumme niin kaukanakin tälläisistä paikoista, että kotiruokakin tulee nopeammin ja pidänkin ruanlaitosta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 06:49

Nykyisin tuskin ollenkaan, koskaan en ole niiden varassa elänyt, mutta silloin nämä Suomeen rantautuivat tuli kyllä jonkun aikaa seurattua sitäkin muotia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 07:32

harvemmin niin nälkä on että tarttis varsinkin kun oikeaakin ruokaa on tarjolla ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 07:52

Ei tule paljon niitä syötyä. Lihottavat eivätkä ole ravitsemuksellisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 08:44

Ehkä kerran vuodeen,Joskus matkoilla tulee syötyä enemmän.Tosin matkoja kaan ei ole tehty vähään aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 09:13

juuri senverran,että tiedän millaisia ne on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.01.2009 - 10:18

Ei lainkaan. En edes tiedä mikä on kebab.

(Ahmat12)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 11:20

Hampurilaisia nautiskelen silloin tällöin kun lähden koko päivän shoppailureissulle. Kyllä se on sen verran rasittava lenkki, että yhden hampurilaisaterian kuluttaa. Enkä nyt niiden ravintovähyydestä tiedä, muut aineethan ovat ihan oikeita ruoka-aineita, mitä nyt pullamainen sämpylä ja senkin voi vaihtaa ruissämpylään. Eli muistetaan taas, että roskaruoka-nimitys tulee siitä, että ruoan syötyään siitä jää paljon roskaa, ei muusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 11:53

Kyllä jää väliin kaikki pika ruuat, olen niistä päässyt eroon ! Ainut mikä on täällä kanarialla hyvä ruokapaikka kiinalaiset ravintolat ,edullisia ja hyvin monipuolisia ruokia, eikä kaikista rasvaisempiakaan,kun valitsee ruokansa oikein!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 15:29

en syö paljoakaan mutta kyllä niitä pari kipaletta vuoteen mahtuu..siis sekä kebabbia ja hamppareita. tiedän ettei terveellistä mutta kyllähän sitä saa silloin harvoina kertoina herkutella. kebabbia meni ennen enemmänki aina krapulapäivinä..nyt ei oo ollut pitkään aikaan niitäkään päiviä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 15:56

en syö, pitsaa kylläkin silloin tällöin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 19:06

kotiruokaa syön, en roskaruokaa

  Ilmoita asiaton vastaus
jem
Vastattu: 12.01.2009 - 20:40

max 1krt/vuodessa!!!!pakon edessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 22:24

Joskus tulee kausia jolloin tulee käytyä useammin, yleensä noin kerran 3 kuukaudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 00:50

Kerran kahdessa kuukaudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 08:09

SYÖN!:) Ainakin pari kertaa viikossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 21:16

Kerran kuukaudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 18:32

Enpä juurikaan kun mäkkäri on niin kaukana ja se "ruoka" on liian kallista. Teen enemmän itse ruokaa nykyään. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 09:16

Ei nykyään niin paljon, mutta kebab on hyvää:)Ns.roskaruoka ei ole terveellistä syötynä paljon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 19:37

En syö, sitä ei tiedä mitä mössöä siellä sisällä on, vaikka moottoriöljy lihaa. Sitäpaitsi kun syö esim. yhden hapurilaisen niin vatsa on ilmaa täynnä sen jälkeen, en suosittele kun äärimmäisessä hädässä niitä syödä.

Lähteet:
Oma tieto