Kun niitä 'Amerikan ihmeitä' täällä on ihmetelty, niin tässä vielä yksi oikeusjuttu. Mies vaatii avioerossa munuaistaan takaisin !

Kirurgina työskentelevä mies sanoo luovuttaneensa munuaisen puolisolleen kahdeksan vuotta sitten. Vaimo on hakenut sittemmin avioeroa, ja mies syyttää häntä uskottomuudesta.
koko juttu: www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...5242590985

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.01.2009 - 23:19

Munuaisen lahjoittaminen on vapaaehtoista, joten tuskinpa tulee sitä takaisin saamaan. Enkä usko että saa siitä rahaakaan. Mutta amerikkalaiset ovat amerikkalaisia. Siellä tapahtuu jopa ihmeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.01.2009 - 22:13

No ei kai se ny tota munuaista oikeesti vingu? Rahaa se tuntuu tarttevan, nimen omaan exänsä rahoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 22:15

Kaikenlaista sitä maailmassa tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.01.2009 - 22:56

Rahaksi se varmaan muutetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 05:25

kyllä avioeroista saa hyvinkin riitaisia. sopiva aihe vaan löytyy mutta tuskimpa yksikään tuomari tuomitsee antamaan sitä munuaista takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 06:46

Luin juuri saman otsikon ja tulin siihen tulokseen ,et kaikkia ne immeiset riitatilanteissa keksii, jos itse oisin luovuttanut munuaisen ,niin en sitää kyllä kehtais rahaa pyytää, kun sen olin LAHJOITTANUT.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 08:22

No amerikkalaisen oikeuskäytännön mukaan siellä voi nostaa kanteen ihan mistä vaan, tässäkin tapauksessa vaatimuksena on miljoonan dollarin jälkilasku lahjoituksesta? USA on juristien maa ja ne kyllä osaa hoitaa olonsa mukavaksi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 15:11

kyllä amerikoissa osataan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 15:54

taas yksi hullutus lisää, voi noita amerikkalaisia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 20:45

Kyllä paperit kannattaa tehdä kaikesta toiselle luovetutusta, ennen luovutusta.