kun kuollaan tuleeko meille uusi elämä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2009 - 21:56

moni näin uskoo, tuskinpa kuitenkaan missään sellaisessa muodossa minkä tunnemme

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.01.2009 - 22:03

kyllä, toivottavasti.

Lähteet:
raamattu ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 22:22

Ilman muuta sitä jossain päin maailmaa ilmestymme uutena elona!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 22:26

Sitä voisi vaikka vaihtaa planeettaa välillä :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 22:32

Kyllä kuollut maatuu maahan ja hänen olemassaolonsa lakkaa " maasta sinä olet tullut ja maaksi pitää jälleen tulla". Mutta sitten tulee ylösnousemuksen päivä ja kuolleet herätetään. Sitten alkaa elämä paratiisissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 22:34

kun kuollaan niin ollaan kuollut. elä joka ainut päivâ oikein paratiisi
on tässä ja nyt ei huominen sitä tuo.henki elää ruumis kuolee.
Tänään on elettevä huominen on toista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 22:51

Niin mukavalta kuin se kuulostaisikin, niin kuitenkan ei tule, valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.01.2009 - 23:06

Minun elämäni on tässä ja nyt. En usko enkä odota, että jatkuisi jossain muodossa uudelleen. Mutta jos näin on, niin mikäpä siinä. Meinasin sanoa, että sittenhän sen joskus näen, mutta tuskinpa näen. Kukaan meistä ei tiedä tulevasta, mutta jotkut uskoo elämän jatkuvan jossain muodossa kuoleman jälkeenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 23:52

Joh. 3:16

Lähteet:
Raamattu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 01:26

Kuolleet ovat kuin nukkuvia, he eivät tiedä mitään.
Kuolleet herätetään myöhemmin, toiset uuteen elämään ja toiset tuomiolle. Oletan.
Edellinen lauseeni perustuu siihen, että ajattelen olevani tuomiolla jo ennen kuolemaani..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 05:30

toivottavasti ei, saa riittää mulle tämä yksi elämä, ei ole tämäkään aina helppoa ja mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 06:55

Kyllä uskon uudelleen syntymiseen,mutta minne ja minkälaisena sitä en osaa sanoa, mutta onhan tuosta ent.elämästä ollut ihmisillä kokemuksia, tai ne kirjoitukset joita olen lukenut ja tv,tä katsonut dokkareita, saattapi olla filunkkiikin,mutta tähän eukkook kyl uppos...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 07:55

Kun olemme kuolleet, siirrymme joko iankaikkiseen elämään tai iankaikkiseen kadotukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 08:26

Niin tai näin, kuoltuamme elämämme (vaikutuksemme) kuitenkin jatkuu kaikessa siinä misää olemme olleet mukana (kaikki vaikuttaa kaikkeen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 11:00

En muista kylläkään edellistä eläämääni,niin tuskin seuraavakaan tulee meille tutuksi.Eli kun täältä lähdet muisto jää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 15:05

tämä on minun ainut elämä, luulisin näin. kun kuolen minusta ei jää kuin muistot vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 15:53

en usko uudestisyntymiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 17:39

uskon tulevaisuuteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 19:26

Taivaassa tulee, saamme siellä uuden kirkastetun ruumiin, sanoo Raamattu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 00:35

Kyllä. Osa palaa tänne perhosina, osa variksina ja osa sikoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 02:23

tuskin...eipä niitä inkkareita sun muita raamattu hemmoja missää oo tähän päivään mennessä näkyny...paitsi tosin kerran lähellä sairaalaa joku tyyppi väitti olleensa edellisessä elämässänsä fasaani...never know..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 11:16

Ruumis maatuu, sielu jää elämään.

Lähteet:
läheiset,rakkaat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 15:46

Uskon niin.