Mitä hyötyä on linnulla lento taidosta talvella????????

Avainsanat: lintu esim punatullkku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2009 - 21:07

Kyllä pikkulinnun on kiva lentää kuusiaidan suojaan pakkasella. Samoin vaaniva kissa jää toiseksi kun siivet lennättävät linnun turvaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.01.2009 - 19:59

no jäis moni ruokapaikka käymättä jos sinne pitäis tepastella niillä ripakintuilla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 20:00

Koska lintuja syövät nisäkkäät harvemmin lentävät, niin on hyvä jos se lintu lentää ympäri vuoden, niin henki säilyy kauemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 20:47

Kyllä lentotaito on linnulle tarpeen, oli sitten vuodenaika mikä hyvänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.01.2009 - 21:36

Ihan sama hyöty kuin kesälläkin. Pääsee karkuun pikku petoja sekä siivittää ruokapaikoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 22:04

ei lentotaidoton lintu seuraavaa kesää näkisi (sellanen pikku hyöty)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 20:50

Lentotaito hyvä taito. Liikkumaan on päästävä linnunkin.