Erikoinen harrastus?

Mikä on erikoisin harrastus josta olet kuullut tai itse harrastat?

Avainsanat: harrastukset erikoisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.01.2009 - 18:59

Luulisin että mulla paini, ku oon tyttö. Oli sielä kyl pari muutaki likkaa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.01.2009 - 19:56

Olen harrastanut mm. Postcrossingia, mutta sitten lopulta siihenkin kyllästyi kun kortteja alkoi olemaan pilvin pimein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 20:37

Minä harrastan miehenä leipomista ja ruuanvalmistusta,mitä pidetään aika outoina miehelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 20:37

kakarana kerättiin De Soto merkkisten autojen rekisterinumeroita, piti itse nähdä, (taisi alkuaan olla jonkun lehden järjestämä kilpailu?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 21:12

Minä keräsin autojen rekisterinumeroita. Automerkillä ei ollut väliä

. Numerot piti löytää yksi kerrallaan järjestyksessä. Jos löysin rekisterinumero 1 tänään niin seuraavaksi piti löytää 2. Jos vaikka olisin nähnyt siinä välissä 3 :sen niin sitä ei saanut ottaa huomioon.

Tästä harrastuksesta oli hankala päästä eroon. Meinasin jäädä koukkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.01.2009 - 21:30

Pitipäs sattua. Mulla oli sama harrastus nuorena. Kävi vaan niin köpelösti, että suuremmissa numeroissa unohdin aina minkä olin viimeksi nähnyt, ja piti varmuuden vuoksi alottaa parikymmentäkin numeroa alempaa uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 21:49

luin jostain että herra nimeltä Graham Barker, keräilee napanöyhtää. että siinäpä olisi pitkäkestoinen, erikoinen ja halpa harrastus.
mä ajattelin ruveta harrastaa sellasta että idättelen kaikenmaailman hedelmien siemeniä. (vanha harrastus mutten ole itse vielä kokeillut)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 01:12

Ai, jotkut ovat harrastaneet lapsena autojen rekisterikilpien numeroita? Lasteni äitipuoli harrastaa sitä vieläkin. Lisäksi lasteni isä ja äitipuoli harrastavat rahanvaihtoa, jolloin he saavat eri numerosarjan rahoja (seteleitä) ja näitä numerosarjoja he sitten laittavat internettiin johonkin sivustolle. Kuulemma tätä harrastetaan koko Euroopassa.

Kuulin uudesta harrastuksesta; geolijat kätkevät pikkutavaroita johonkin kätköön ja laittavat nettiin koordinaatit. Kun joku löytää tämän kätketyn esineen, hän kätkee sen uuteen paikkaan ja taas koordinaatit nettiin. Kuulemma jännittävää etsiä ja kätkeä. Jotkut tavarat ovat kiertäneet jo ympäri maapallon. :)

Itse harrastan paljon arkisempia asioita ja niistähän voi osan lukea profiilistanikin. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 07:15

Ai ,voi kuinka paljon onkaan näitä rekkari keräiliöitä, sitä samaa minä ja veljenikin teimme.
Ihan kilpailimme kumpi meistää kerää tai pongaa rekkareita, myös tulitukkuaskin kansia keräiltiin nuorena, niin ja paperinuket , niitä Apulehden oli pilvin pimein, nyt sit ihmettelenkin minnekkäpä nekin joutunut???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 08:40

Yks tuttava kerää valokuvia sillä periaatteella että saisi kokoon yhden (aidonsti dokumentoidun) kuvan 1900-luvun jokaiselta päivältä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 23:28

Frisbeegolf