Uskotteko että vuonna 2012 tulee mailmanloppu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2009 - 15:31

tätä kysyttiin jo kerran aikaisemminkin ja lopputulos taisi olla se, ettei yksikään Napsulainen uskonut ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.01.2009 - 15:34

En usko. Noita ennustuksia on ollut niin usein, mutta vielä on maailma olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 15:35

Ei se tule, mutta monta kertaa sitä on ennustettu .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.01.2009 - 15:35

Viimeksi piti tulla jo vuonna 2000. On vähän myöhässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 15:45

Kyllä se tulee aikanaan.Pitänyt muka tulla jo useasti mutta tuskin meidän kummankaan elinaikana joten älä pelkää sitä,vaan eletään kuten aiemminkin huolehtimatta maailmanlopusta.Pidä vaan lippu ylhäällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.01.2009 - 15:46

Ei tule, Luoja ei anna hävittää Luomaansa. Johan sen järkikin sanoo.

Lähteet:
Kyllä jämpti on niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 15:46

Joka vuosi niitä tulee useampiakin,jos uskoo näihin toinen toistaan varmempiin uskonlahkoen ennustuksiin. Ei vain ole vielä tullut,eikä tule 2012:kaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 16:07

Ei se tule silloin, mutta tulee pakostikin jossain vaiheessa, ehkä miljardien vuosien päästä kun auringosta loppuu energia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 16:27

Ei tule koskaan maailman loppua. Ihmisten keksimä asia. Tosin jonkinlainen järjestelmän muutos tulee.. siitä puhuu Raamattukin. Mutta ei koskaan maailmanlopusta, päinvastoin. Siellä sanotaan, että " maa pysyy iäti"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 16:52

Ennen auringon sammumista kuu karkaa (loittonee 4 cm vuodessa) ja maasta tulee epävakaa hoippuva vanhus ja silloin kaikki on mahdollista , mutta siihenkin menee muutama miljardi vuosi (tämä lienee viimeisin 'tieteellinen' kauhuskenaario maailmanlopusta). Meille kaikille tulee loppu ihan muista syistä jo paljon aikaisemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 17:14

No ei meidän aikana tule maailman loppua, ainut mikä voi silloin tällöin loppua on nuo centit taskun pohjalta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 17:17

Milloin tulee maailmanloppu?
Vastauksia: 11 | Kysyjä: AcesHigh | Kysytty: 18.11.08 | Politiikka ja yhteiskunta
Avainsanat: tuho maailmanloppu

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/5079

Lähteet:
Napsu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 18:24

Ei muuta kuin että höpö, höpö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 18:38

Kukas sitä nyt äkkiseltään arvaa, on noita hulluja valtioita jo nyt liikaa ja lisää kehittelevät ydinpommeja. Eihän sitä tiedä vaikka ensi yönä lentäisi joku tuntematon planetta maata kohti, saattaisi heilauttaa kummasti jos nyt ei ihan maahan saakka pääse.

Lähteet:
Ajattelu vain

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 19:16

En usko koko maailman loppuun,sotiin uskon kuitenkin.

Lähteet:
Oma mielipide.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 20:01

en usko, sitä on niin monesti pitänyt tul...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 21:28

en usko. kyllä se jää meiltä näkemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 01:07

Ennustus maailmanlopusta vuodelle 2012 perustuu Maya-kalenteriin. Eihän niitä Maya-intiaaneja taida enää olla olemassakaan?

Kukaan ei tiedä milloin se tulee tai tuleeko sitä ollenkaan. Maailmanloppua ei kannata ainakaan alkaa odotella, voi tulla aika pitkäksi. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 11:05

Vastasin aikaisemmin maailma loppuu jokaiselta aikanaan,

Lisätty: 12.01.2009 - 11:06

huomasin linkistä en ollut vastannut ollenkaan edellis kerralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 11:16

Enpä usko että maailmanloppu silloin tulee. Sen on pitänyt tulla jo monta kertaa oman elämäni aikaan mutta pieleen on mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 15:46

jaa-a , luoja yksin tietää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 21:55

ei tule

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 02:26

ei tuu...senhän piti tulla jo aikoja sitte....ja se kyllä tulee varmaan ihan omalla ajallaan...ties vaikka jo huomenna kuka sitäkään tietää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 08:11

E ei taida tulla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 13:44

tuskin! meidän luokkalainen on avaruus hullu ja on katsonut kuulemma jotain ohjelmaa ja sanoo että kyllä se tulee mutta kaikki vanhat sanoo että ei sitä tule niitä ohjelmia vain tulee ja tulee ja sitten ei tulekkaan eikä sitä nytkään tule se on melkein varmaa,, älkää pelätkö ei sitä tule!!! eletään vain elämämme hyvin eikä murehdita sellaisista(=

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 15:42

Ei tule, senhän piti tulla jo vuonna 2000. Uusin ennuste on kuulemma 2666, silloin saa piru vallan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 18:14

Eipä tule. Kyllähän maailma on ja pysyy. Sodat saattvat runnella,mutta maailma pysyy paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.04.2009 - 16:29

Piru Saa vallan XD Ja ihmettelen miks Kaikki uskoo johonkin raamattuu =0

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 21:16

kelatkaa mikä aurinko on no sehä on tähti siis se alkaa paisuu ja ihmiset kuolee jo siihen lämpöö ja sit jos ei nii siihen kun se räjähtää mut ihmiset on jo kaukana on kyl monta tapaa et mailmatuhoutuu niin ku joku asteroidi tai ne ku istuu pommisuojis aina vuoden vaihteissa tai ne kyl tuhoo mailmaa mut ne tuhoo oman elämänsä sanon vaa et elämästä pitää nauttia vaikka sitä oiski vaa kaks vuotta elin aikaa