Mite anusaukon valkaisu tehdään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2009 - 15:47

sairautta on montaa sorttia, tässä tarinaa yhdestä :

www.city.fi/artikkeli/Anaali...pesu/2447/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.01.2009 - 14:07

Täh,? Jo on maailma mallillaan, jos sitäkin pitää valkaista. Voi herran jee. En ole kuuna päivänä moisesta kuullut. En todellakaan tiedä, enkä taida haluta tietääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 14:12

Jossain hömppäohjelmassa tästä oli puhetta,mutta ei se taida Suomessa vielä olla käytännössä.Amerikassa sitä varmaan tehdään kuten niin paljon muutakin luonnotonta maallisen temppelin kaunistamiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 14:41

Juo kermaa ja valkoista pellavaoljymaalia:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 15:31

Miksi sen pitäisi olla valkoinen kun se on luonnostaan sen värinen kuin nyt on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 16:02

Suosittelisin sinulle pikaista yhteyden ottoa tuonne psykiatria puolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 17:01

Miestäni asiaton kysymys, mutta kun vastausosiossa pitää antaa vastaus, niin kokeilpa valkoista Miranolia, kyllä se siit kirkkenee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 17:12

Amerikassa voitaakin tehdä mekein mitä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 18:51

Eiköhän se siitä valkene,kun istut talkki tynnyriin,suosittelen kannattaa kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 21:04

enpä ole itsekkään ennen kuullut moisesta. mutta näköjään uutta oppii vanhetessaan.
minkähän takia sekin pitää valkaista?..hmm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 00:58

Mitä väliä värillä, jos et kenellekään sitä esittele! :D

Lähteet:
kaikenlaista sitä kysytäänkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 16:58

Voi hyvänen aika sentään. Ihan uutena kulkijana tällä Napsussa olen enpä ole aikoihin näin paljon nauranut.. Kiitos oikeesti täältä löytyy vastaus osiossa vinkkejä vähän jokasortin ongelmaan. Tää nyt ei ollut mikään vastaus, mutku ei oo kiitospalstaakaan vielä löytynyt. *nauraa silmät vedessä*

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.02.2009 - 02:13

Tämähän on jo vanha pornonäyttelijöiden käyttämä konsti. Eli kun seuraavan kerran katsotte pornoa ja ihmettelette, miksi sillä tytöllä on sellainen pinkki pyllynreikä, eikä paskan korventama ryppyreikä kuten tyttöystävällä, syynä on siis anaalivalkaisu. Ei se ole sen kummempi asia kuin vaikka naamavärkin meikkaaminen. Kyllä ihmiset osaavat olla rajoittuneita, tunnetusti ihminen pelkää mitä ei ymmärrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.03.2009 - 11:12

ei kaikki sitä tarvitse vaalealla sopii vaalea iho joka paikalla

Lähteet:
oma tietoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 14:05

Mua ainakin häiritsi tummuus intiimialueella, ei niinkään anaali, mutta hoitui sekin siinä sivussa:) Löysin sivuston, jossa myydään settejä erilaisiin valkaisuihin ja vaalennuksiin. En tiedä, kui se muilla toimii, mutta mulla toimi yllättävän hyvin.

terveyspata.suntuubi.com

Pikkuputiikki, mut hyvät aineet

Milla

Lähteet:
Oma tieto