Mitä mieltä olette Facebookista?

Avainsanat: facebook

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2009 - 02:48

Olen käyttänyt facebookkia nyt noin puoli vuotta, se on totisesti ihan hyödyllinen. Olen saanut yhteyden moniin sellaisiin ihmisiin, joita on vuosienn varrella miettinyt, mutta ei ole koskaan tullut otettua yhteyttä. Kiva katsella kuvia ja mitä vanhoille koulukavereille kuuluu, miltä näyttävät ja ovatko naimisissa jne. Myös vähentänyt puhelimen käyttöä siinä mielessä, että ihan päivittäisiä asioita tulee siellä sovittua niiden ystävien joiden kanssa päivittäin muutenkin yhteydessä. Mä ohitan lähes 100% kaikki ryhmät ja testit joita tulee aivan liikaa.

Kysyjän kommentti

Olen samaa mieltä siinä, että jos joku asia edistää ihmisten välistä yhteydenpitoa, niin se on silloin hyvä juttu. Eri asia sitten, että miten paljon sitä käytetään väärin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.01.2009 - 01:35

Joku mua sinne usutti pari vuotta sitten, taitaa nimi vieläkin näkyä jonkun nuoren naisen kaverilistoilla, homma ei koskaan oikein auennut minulle,onpa päässyt ihan unohtumaankin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 01:47

mukava paikka.. erittäin hyödyllinen oikeastaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 01:59

Se on semmoista hiekkalaatikkoleikkiä minun mielestäni. Jos haluat jonkun testin tehdä niin et saa vastausta ennenkuin lähetät saman testin seitsemälle kaverillesi. Mitä jos sulla on vain 5 kaveria?

Minulle ei ole auennut sen hyödyllisyys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 03:54

tulee siellä päivittäin käytyä "moikaa" kavereita.( varsinkin kun näin täällä kaukana lomalla on) ja olempa saanut yhteyden yli 20 vuotta sitten oleviin entisiin koulu kamuihinkin, eli kyllä mun mielestä on jotenkin uskomatonta, että tuollaisen kautta voi löytää vanhoistakin ystävistä uusia ystäviä:) ja alkaa taas uusi yhteydenpito.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 07:56

On myös :
koulukaverit.com/
sieltä löytää vanhat koulut,nykyiset koulut
ja myös koulukaverit / luokkatoverit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 08:08

En oo mitään mieltä kun en käytä niin en voi kommetoida

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 09:12

Kyllä se on mukavaa, minä olen löytänyt sitä kautta vanhoja ystäviäni uudelleen ja viestittelemme toistemme tauluihin ja katsomme toistemme kuvia, ajankuluketta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 09:57

En ole käynyt kertaakaan.Minun nörtti sukulaiset sanoi turhaa saa pyytämättäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 10:13

Nyt joulunaikoina nuoret ystäväni siitä keskustelivat ja silloin kurkistin minäkin sinne.Kirjauduin sisään ja merkki jäi minustakin sinne. Ei enempää vetänyt. Ihmettelin vain miten nuorilla ihmisillä on paljon ystäviä, satoja.

Ei ole minun juttujani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.01.2009 - 11:51

Minäkin siellä kirjoilla olen nuorten sukulaisteni pyynnöstä, mutta ei ole mun juttu. Mitään hyötyä en ole hoksannut saavani. Eikä sieltä ainakaan näin vanha löydä ystäviään. Nuorten juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 12:11

Ei sovi minulle ,enkä siksi käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.01.2009 - 14:28

On kyllä profiili, mutta enpä sielä pahemmin pyöri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 14:58

eipä se hirveesti kiinnosta vaikka veljellä ja vanhemmillakin on omat sivut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 16:30

Ihan mukava paikka mutta hiukan vaikea käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 18:29

tällä naamalla? ei taida olla edes vähäviisasta ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 18:48

Hyvä juttu erittäin hyvä. Kiva pysyä tietoliikenneasoissa mukana. Suosittelen kaikille.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 20:52

minulla myös profiili siellä. nyt käyn useammin kun suomenkieliseksi tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 00:50

Kävin n. vuosi sitten katsastamassa eikä silloin herännyt kiinnostusta. Ei ole herännyt vieläkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 07:38

Olen myöskin sielläkin, kyllä sieltä jo vähän vanhemaa 50v ja risat porukkaa löytyy, mut paljon on tota nuorisoo, olen myöskin lötänyt nuoruuden ystäviä ja on kivaa vaihtaa s,osoiteet ja kirjoitella kuulumisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 12:32

Roskaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 18:20

Kansainvälinen sivusto jossa esiinnyt omalla nimellä ja kuvalla.
Viidessä minuutissa susta tietää kaikki kaiken, ja jossain muualla päin maailmaa saa niillä tiedoilla vaikka Amexin.

Eli vaikka oonkin aika negatiivinen ko.palvelusta niin se on aika pitkälti käyttäjästä kiinni mitä haluaa itsestään kertoa ja kelle.