tiiäättekö millon salatut-elämät alkaa!

ja onko kukaan lapsi täällä internet sivulla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2009 - 18:17

Maanantai 12.01.2009 Salatut elämät (MTV3, klo 19.30)
1666. Sarja palaa joulutauolta. Lasse virittää Paulalle juusto-loukun.

Lähteet:
telkku.com/telkku?tila=haku&...El%E4m%E4t

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2009 - 18:21

maanantaina,lapsia kyllä on.napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 19:47

maanantaina alkaa salkkarit, juu kyllä napsussa on nuorempiakin napsulaisia.
sinä voit Petra vaikka kirjautua tänne napsuun, niin saat pyydettyä kavereiksi napsulaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.01.2009 - 19:50

maanantaina

Lähteet:
www.mtv3.fi/salatutelamat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.01.2009 - 21:30

Maanantaina klo 19.30. Kai tääl on, itte oon 14 elikkäs varmaa vielä kersaks lasketaa. :--D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 22:48

toivottavasti ei alkaisi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 10:46

No on se mukava että alkaa, se juhlajakso olikin aivan joutavanpäiväinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 12:05

Timpalta tuli hyvä vastaus, kiitos vaan tiedosta, koska itsekkin olin sitä tietoa vaille.. Elikkäs huomisesta lähtien pittee taas jumitta klo 19.30- 20.00 teeveen ääressä, hih.

Kyllä täälä Napsussa on lapsiakin, sinun kannattaa rekisteröityä tänne Napsuun.. Keksit vaan jonkun Nimimerkin itsellesi ja kerrot profiilissa ikäsi, niin kyllä niitä Napsukavereita alkaa ilmaantumaan. :ö)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 15:13

Joskus siinä maanantaina niinku muutki väittää :ö)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 07:45

Juups tänään alkaa, kylläpä noita uusintoja tulikin ,kun samaa ohjelmaa näytetiin jopa 5 kert. niinku se maailmanlopun ohj.meinasinkin laittaa koko tölön vex..Juups tule vain tänne Napsulaan..