heij! kellään kokemuksia Tjäreborgin Greengarden(****) hotellista? Niin hyviä kuin huonojakin?

Avainsanat: alanya turkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2009 - 20:18

Olimme syksyllä 2008 green garden hotellissa Alanyassa. Hotelli oli siisti, asiallinen ja rauhallinen, siellä myös oli turvallisen tuntuista. Huomasi, että turvallisuuteen oli satsattu. Huoneet oli avarat ja tilavat ja astiat siistejä. Meillä oli parvekkeen ovi rikki, mutta sekin korjaantui aika nopeasti. Sanoisin että jopa nopeammin kuin Suomessa.
Rantaan oli lyhyt matka (tien ali) ja portilla oli vartija, joka katsoi, että sinulla on kulkulupa, kun menet rannalle taikka takaisin hotelliin. Kulkulupana toimi ranneke, samanlainen kuin huvipuiston rannekkeet.
Hotellin alueella oli hyvät uima-altaat lapsille. Altaalle oli vain kallista mennä, jos tuli hotellin asukkaiden vieraaksi.
Meitä oli siellä 2 aikuista ja 3 lasta, joten meille paikka oli sopiva. Ei ollut hirveästi menoa ja meininkiä, mutta kaupat löytyi aika läheltä ja kaupunkiinkin oli vain 5 min matka.
Ainoastaan se oli huonopuoli, kun palvelu tapahtuu pääasiassa englanniksi ja sinne saapuessa sisään kirjautuminen kesti kauan, kun olimme perillä aamuyöstä ja respassa oli vain 1 henkilö töissä, joten 2 linja-auto porukalla oli hiukan pinna kireällä.
Mutta muuten suosittelen hotellia, ainaski lapsiperheille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2009 - 13:43

Ei juuri tästä hotellista.
Mutta haluan sanoa sen,että mikäli lomalla tulee huonoja kokemuksia, niin kannattaa tarkastella kriittisesti omaa kuvaa. Onko mörökölli tullut mukaan? Lomalla nautitaan ,eikä etsitä huonouksia, ja sitten vielä eräs asia: Maailmalla ei ole kopiota Suomesta,eikä siis sellaista kannata lähteä etsimään. Jos muut tavat ja kulttuurit ei ole yhtä hyviä ,niin silloin kannattaa pysyä visusti täällä onnelassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 17:20

Kommentteja ja keskustelua kyseisestä hotellista:

keskustelu.plaza.fi/matkalau...u/t1668550

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.04.2009 - 13:20

Meidän perhe oli -07 toukokuussa kyseisessä hotellissa. 2 aik+ 4 lasta. Ei valittamista. Ollaan menossa nyt toukokuussa uudestaan samaan hotelliin, lisänä viides lapsi.