mitä maalaisin taululle

en keksi mitä taululle maalaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2009 - 12:59

Maalaa vaikkapa tämänhetkinen tunnelmasi värein.

Tai sitten kaivele muistoistasi joku paikka / maisema mikä jäi erityisesti mieleesi, maalaa se.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2009 - 13:02

Tai maalaa omakuva jossakin tunnetilassa, esim vihaisena. Käytä vaikka vain kahta väriä ja niiden eri sävyjä keskenään sekoitettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 13:06

Eikö nyt ole Suomen luonto oikein hienoimmillaan, eli luminen maisemahan on paikallaan ja vaikka muutamat punatulkut puun oksalle lyhteestä siemeniä syömään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 13:32

Suosittelen talvimaisemaa, tai ainakin jotain näköistaidetta. Älä sinä sorru tuohon mitä ihmeellisimpien töherrysten tekoon,joita typerykset sitten kutsuu taiteeksi ja kuvittelevat olevansa fiksuja. Maalari joka ei osaa maalata näköistaidetta voi siirtyä suoraan maalaamaan vaikkapa taloja tai seiniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 13:53

älä ainakaan kukka/hedelmäasetelmaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 13:53

tee taulu jollekin lähimmäisellesi tärkeästä asiasta, ja anna se sille lahjaksi seuraavana merkkipäivänä, tai maalaa vaikka itse henkilön kuva!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 14:00

Kokeile kaupunkimaisemaa. Harrastin sitä itsekin aikoinaan, ne yleensä onnistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 15:25

maisemataulut on hienoja. auringonnousu tai lasku järven takana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.01.2009 - 19:43

Maalaa lato.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 20:39

maalaa unelmiesi loma-ranta mitä haluaisit siellä olevan. maalaa ja haaveile!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 21:21

Jos haluat maalata jollekin henkilölle, känen luonaan vaikka kylässä elä hänelle siitä mitään puhu, idea syntyy monest ihan pienestä asiasta jonka näet. Tai mene vaikka kävelylenkille ja mietiskele asoita, minä ainakin valokuvauksen harrastajana saa usein aiheeni ihan mitättömältä tuntuvasta, mutta siitä se idea näin suurin piirtein alkaa, väkisin ei kannata taidetta tehdä eikä kenenkään neuvosta, se tulee itselle automaattisesti kun vaan paneudut asiaan mietteliäästi, vaikka useamman päivän. Vanha sanonta on hyvin suunniteltu on puolis tehty, se kyllä pitää paikkaansa.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.01.2009 - 21:32

Pilakuva jostakin henkilöstä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 21:36

Asetelma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 21:49

Vaikkapa mielikuvasi Napsusta/napsulaisista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 00:07

Maalaa taululle tunteesi. Miltä sinusta tuntuu nyt? Minkävärisiä tunteesei ovat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 15:08

koira, joka kävelee, yksin, rannalla, pimeällä,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 00:33

Mietippä miten voisit ilahduttaa jotain läheistä ihmistäsi. Maalaa sitten se mikä ajatuksena tuntuu hyvältä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 00:55

maalaappa siihen ajatuksen varjo, jo sen miettiminen tuntuu hauskalta ajatukselta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 14:11

Siis mille taululle? jollekin koulusi luokkahuoneen taululle?

Lisätty: 13.01.2009 - 14:13

Ai jaa, aloittaja tarkoittaa suomeksi sanottuna että haluaisi maalta taulun mutta ei tiedä mitä maalaisi. Neuvoni on: jätä se maalaaminen, se joka maalaa, tietää taatusi mitä maalaa.

Lähteet:
oma kokemus omat inspiraatiot ja toteutukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 22:45

Varmaan se olisi frisbeegolfkori.