3 henkiselle perheelle aktiviteetteja?

Lisätty: 09.01.2009 - 23:08

Lähtö on 24.2 1vk ja kyselen 3 henkiselle perheelle aktiviteetteja josta nuorin on 2v. ja 3kk:tta? Asumme Savoy suites huoneistohotellissa

Avainsanat: arabiemiraatit (yhdistyneet arabiemiirikunnat) dubai

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2009 - 06:05

esim tuolla on lista aktiviteetteja:
euro.wwte7.com/pub/agent.dll?qscr=tshw

Aktiviteetteja Dubaissa on loputtomasti; sukellusta, golfia, benji –hyppyjä, jeeppisafareita, vesipuistoja, laukkakilpailuja, lukuisia vesiurheilulajeja jne. Jollei jaksa harrastaa, niin pitkillä valkoisilla hiekkarannoilla on hyvä rentotua.

Pienen lapsen kanssa matkustaessa ei ehkäpä noista löydy vinkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2009 - 00:26

Ihanko todella kysyt ? Eikös lomalla nautita vapaasta yhdessäolosta ja leikeistä? lapset ovat lapsia vain hetken ja suosittelen pitämään vaikka vain sylissä ja nauttimaan siitä ihanuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 14:48

Samaa mieltä, paikan päällä nuo kyllä selviää. Tuskin tarvitsee vain löhöillä, vaikka sitäkin saa tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.01.2009 - 21:26

ap. Kiitoksia vastauksista :) Kaikki eivät halua vain löhöillä !!!!! Saa kai sitä kysyä että mitä voisi tehdä niinkin penen matkaajan kanssa kuin 2v. 3kk:tta!!!

Nämä eivät käy pienen lapsen kanssa tehtäväksi : sukellusta, golfia, benji –hyppyjä, jeeppisafareita, laukkakilpailuja.

Mutta nämä käy: Delfinaario, meriakvaario, eläintarja jne. Sain tiedot muualta!!!