miten saada hiukset ''pystyyn'' niinkuin vaikka bb-miialla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 20:45

Kyllä on laitettava paljon vahoja, vaahtoja muita tököttejä ja ei oo nätti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 20:46

geeliä kunnolla ja fööniä, kyllä ne siitä lutviintuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 20:48

tupeerausta, lakkaa, fööniä, geeliä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 20:55

Strong vahaa ja lakkaa, tupeeraus auttaa myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 22:19

Muotovaahto ja tupeeraus. Niillä kyllä hiukset pysyy pystyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 23:21

Tupeeraus ja vaha, sitten lakka. :) Sormin saat sen helpoiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 23:54

Kokeilepa Redkenin Bedhead-vahaa. Kyllä pysyy. ;) Juureen suihkutettava muotovaahto myös hyvä (Tigin todettu hyväksi). Molempi parempi! Ja kunnon lakka päälle (juureen). Tarvitset kyllä pohjaksi hyvän leikkauksen, jossa kunnolla tukihiuksia.
Eikä tunnu pahalta ja tönköltä, jos sen tekee kunnon aineilla. Että lycka till vaan. :)

Venny

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 01:50

Kyllä parturit varmaan alan ammattilaisina saa sun tukan niin pystyyn kuin haluutkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 15:00

Käyt vaan tököttejä kaupasta ja vedät hiuksiisi, kyllä onnistuu. Vaan on karmean näköistä. Mieluimmin, jos et.

  Ilmoita asiaton vastaus
jem
Vastattu: 12.01.2009 - 20:29

Kunnon tyvikohottajaa(mieluiten vaahtoa)tyveen jonka jälkeen kreppiraudalla läpi kaikki hiukset(tai volumaster vain tyvi)..sen jälkeen rutkasti muotoiltavaa lakkaa kaikkialle hiuksiin-> tupeeraus tyvestä alkaen->lämmitä mattavaha käsiesi välissä ja levitåä tyvestä latvaan-> tee haluamasi muoto..ja megastrong hiuslakkaa päälle ja väliin!Eiköhän pysy..jo melkein rastan tapaiset puikulatkin tällä ohjeella sais :)